[Dupa 10 ani] Stefan Chiritescu: Am infiltrat ingrijorare in boemie, focus in joaca creatiei, responsabilitate in fiecare brifulet

[Dupa 10 ani] Stefan Chiritescu: Am infiltrat ingrijorare in boemie, focus in joaca creatiei, responsabilitate in fiecare brifulet

Practic, criza a fost profesorul meu cel mai bun in business, spune Stefan Chiritescu, director de strategie al Kubis Interactive. Criza din 2009 l-a prins la Graffiti BBDO, chiar la inceputul conducerii departamentului de strategie. Recesiunea a venit cu invataturile ei pentru industria de publicitate. Dar schimbarea cea mai importanta se vede in perspectiva asupra greselii, crede Stefan:

Cred ca raportarea la “a gresi” e diferenta majora intre atunci si acum. Atunci greseala era o forma de invatare, acum greseala inseamna business si oportunitati pierdute, inseamna ca de multe ori contextul te impinge sa joci safe. Iar safe e bun pentru cifre, dar e foarte rau pentru evolutia organica a unei afaceri. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related