ARBOmedia si SEAT experimenteaza o noua forma de publicitate online

Incepand de luna aceasta, ARBOmedia deruleaza pe 30 dintre site-urile aflate in portofoliul sau o campanie de publicitate ce utilizeaza un format nou, exploatat in premiera nationala in publicitatea online din Romania.

Formatul inovator combina doua tipuri de publicitate folosite pana acum separat: videoclipul si bannerul care isi pastreaza pozitionarea relativa in momentul derularii (sticky ad cu video streaming incorporat, in limbaj de specialitate).
Campania, al carei beneficiar este clientul SEAT, se deruleaza in perioada februarie - martie 2005.

Bannerul reprezinta oglinda campaniei TV de lansare a noului SEAT Toledo si a fost creat in colaborare cu Webdev, avand sunetul original, optiuni de derulare, oprire, sau inchidere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related