Am fost mereu reticent la creativitatea aplicata pe servicii medicale. Nu stiu de ce. Poate pentru ca mi-e frica de doctori sau poate ca spoturile la pasta de dinti au sapat in subconstientul meu si m-au abuzat ani de zile. In orice caz, ultimii ani au vazut o ameliorare in relatia mea cu publicitatea din zona medicala. Chiar mi-am facut analize mai des de cand am abonament. Intamplator, chiar la Regina Maria, desi nu am fost mereu in cele mai bune relatii cu asistentele din Baneasa.
In fine, textul de fata nu poate fi despre groaza mea de ace, ci despre o campanie semnata CAP (inca una, dupa cea preluata ieri, cu domnul Gherman si Greenpeace in rolurile principale). Clientul: Regina Maria.
A fost, imi inchipui, genul de proiect la care copywriterul s-a distrat cautand, iar si iar, legatura cea mai scurta si mai isteata dintre statia de metrou si nevoia corpului uman. Dap, a iesit bine. Hai sa incerc si eu una, astept feedback pls.
"Stim ca iti plac micii si berea, dar daca tot ai liber de 1 MAI, hai sa-ti luam niste sange"