Prosumatori de pretutindeni, hai cu democratia energetica!

Prosumatori de pretutindeni, hai cu democratia energetica!

Dreptul fiecarui cetatean de a-si produce singur energia necesara gospodariei este important. Sau cel putin asa ar trebui sa fie. Insa autoritatile romane, soc!, se misca greu si nu sunt mereu deschise. 

Asa ca Greenpeace Romania a urnit o campanie prin care notiunea de prosumator devine cunoscuta publicului larg. Dar ce e acela un prosumator? 

E o trufanda, o floare de colt, rara si izolata, [...] sihastrie, dublata de maiestrie, ca nu oricine poate si intelege sa fie prosumator in societatea romaneasca.

La o asa descriere (facuta de Codin Caradimu, CAP) numai Silviu Gherman se putea potrivi. E perfect pentru rolul de sihastru al luminii.

 

Asadar, campania Greenpeace este semnata de agentia CAP, iar ca sa spicuim putin si din comunicatul oficial, o sa citam din  Carla Donciu, Head of Communication & Engagement Greenpeace Romania.

„Credem in democratia energetica, in dreptul fiecarui om de a fi prosumator. Ne-am dat seama insa ca termenul e necunoscut pentru cei mai multi dintre romani, asa ca inainte de a avansa in orice directie cu campania noastra pentru energie curata, e obligatoriu sa se inteleaga despre ce vorbim.” , a declarat Carla Donciu, Head of Communication & Engagement Greenpeace Romania.

Bonus: Gherman rostind aforisme sutite de la Noica sau ceva.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related