Fondata in 1994, Prisum este o companie pharma cum nu sunt multe. Cum asa? Simplu. In centrul modelului de business sta omul. Omul, cu ale sale imperfectiuni perfecte, cu idealurile si sensurile sale. Iar acum ceva timp, Prisum au avut nevoie de o noua identitate vizuala. O identitate care avea sa reflecte mai bine valorile in care ei cred.
De la logo, slogan, brandbook, stationeries si pana la redecorarea sediului, am fost alaturi de Prisum in aceasta calatorie. Citeste mai departe si vezi care a fost drumul.
O noua identitate vizuala
Am inceput prin a discuta cu angajatii companiei. Am inteles ca Prisum se dedica oamenilor. Ca respecta natura, in toate formele ei. Ca sunt dedicati vietii, in mod natural. Ne-au vorbit cu entuziasm despre preocuparea lor legata de sanatatea oamenilor si despre importanta plantelor in compozitia produselor.
Iar noi am inteles cat de important e ca o identitate vizuala sa reflecte in mod natural valorile unei companii. Astfel, natural a capatat dublu-sens: compozitia produselor distribuite dar si cel al unei preocupari firesti, naturale – grija fata de oameni. Si asa s-a nascut sloganul, Dedicated to life. Naturally.
Secventa Fibonacci a inspirat atat conceptul cat si logoul in sine. Sectiunea de aur, sau golden ratio cum e numita in engleza, apare peste tot in natura – pornind de la aranjamentul frunzelor, de la sabloanele petalelor unei flori si pana la falangele mainii umane. Raportul de aur ne arata cat de minutioasa si atenta e natura in tot procesul sau de creatie. Geometria perfecta a naturii ne-a fost sursa de inspiratie.
Un nou sediu
Prisum a cautat niste definitii. Niste raspunsuri la intrebarile care le ghideaza modelul de business. Cine suntem? Ce vrem? Ce putem? Asta s-a legat de intregul proces de rebranding, proces ce a inclus si un facelift al sediului.
A fost un proiect la care am lucrat cu drag, stiind ca totul a pornit de la oameni, de la dorinta de a le oferi un spatiu frumos in care sa-si petreaca cele 8 ore de lucru. Am transformat un spatiu monoton in ceva care striga “Noi suntem Prisum!” de cum intri pe usa.
In plus, oamenii au nevoie de o filosofie care sa-i ghideze. Au nevoie de un set de valori in care sa creada si care sa le defineasca munca. Prin rebrandingul sediului, Prisum si-a stabilit o identitate corporate care se potriveste cu setul lor de valori - Curaj, Pasiune, Inspiratie.
Ne-am folosit de un set de culori care sa exprime ideea de pharma, dar care sa mentina o nota vesela in acelasi timp: albastru, verde si alb. Puritate, prospetime, sanatate.
Am adaugat si ceva verdeata in mix pentru ca, pana la urma, ce e un sediu cu motive naturale fara niste plantute adorabile in decor? Plus ca am invatat ca hortensiile nu-s plante de interior. (:
Un cocor pe zi
Panoul cu cocori a fost unul dintre multele proiecte sociale care vor fi afisate in noul sediu Prisum. Cocorii din origami sunt realizati de artistul roman Cristian Marianciuc care, in 2015, a pornit un proiect ambitios - un cocor din origami pe zi, in fiecare zi din an. A fost un fel de jurnal vizual, mici mementouri care sa aminteasca de sentimentele si trairile unei zile. https://www.facebook.com/IcarusMidAir/
Am lucrat alaturi de fotograful Matei Buta, pentru a surprinde cocorii in cel mai mic detaliu. Sediul Prisum a primit astfel un coltisor in care fotografiile superbe se imbina cu micii cocori care parca zboara in lumina soarelui.
Proiectul e menit sa inspire si sa minuneze. Oricine ar pasi in sediu, e incurajat sa faca ceva bun pentru lume, pentru oameni sau chiar pentru sine insusi.
Echipa Prisum:
Ionela Nicolau: Commercial Director
Manuela Dumitru: Brand Manager
Echipa Logo Bigger:
Matei Arnautu: Head of Art
Anatoli Ciucurovschi: Head of Strategy
Ionela Stoica: Account Manager
Matei Buta: Fotograf
Andreea Bratu: Copywriter
Marius Stan: Art Director