Experiential by Syscom Digital, activare cât un recital la Digital Marketing Forum 2019

Experiential by Syscom Digital, activare cât un recital la Digital Marketing Forum 2019

În cadrul evenimentului Digital Marketing Forum 2019, evenimentul care aduce în fiecare an tendințe relevante, soluții aplicate și idei creative ale oamenilor de marketing din companiile multinaționale și românești, agenția Syscom Digital a creat o activare care a pus în lumină legătura directă dintre marketingul experiențial și nivelul de atractivitate a unei interacțiuni dintre un brand și publicul pe care îl vizează.

Fiecare pas pe care îl face un brand este determinant pentru cei care vor urma. Orice campanie este o ieșire în lumina reflectoarelor, iar audiența, prin deciziile de cumpărare ulterioare, va arăta în ce măsură a apreciat ”prestația” brandului.

Oricât de mare este responsabilitatea și oricât de mare este miza, atât timp cât transformi fiecare apariție în fața oamenilor într-o ocazie de a arăta ce ai mai bun, ai toate motivele să te relaxezi în privința rezultatului; ba chiar să iei un loc în mulțime și să te bucuri și tu de ”spectacol”.

Activarea implementată de Syscom Digital la DMF’19 i-a încurajat pe participanți să urce pe scena amplasată în fața unui videowall și să își exerseze abilitățile de a ”dicta ritmul pieței” printr-un dans care a purtat nota personală a fiecăruia. Dispozitivul kinect a înregistrat toate mișcările, iar fiecare participant în parte a primit ”sprijinul” a doi ”dansatori digitali” care au urmat cu strictețe ”coregrafia”. Astfel, brandul și clienții săi au făcut o echipă bună, dovedind nu numai că sunt pe aceeași lungime de undă, dar și că nu degeaba se plac reciproc. Experiența s-a încheiat într-o notă memorabilă, participanții au primit momentul de vârf al ”prestației” lor prin e-mail sau sms și au avut posibilitatea de a distribui materialul pe rețelele de socializare. Întreaga activare a fost creată și implementată de către Experiential by Syscom Digital.

 

Ne-am propus ca această participare la Digital Marketing Forum 2019 să scoată în evidență felul în care componenta de experiențial își pune amprenta pe eficiența și atractivitatea unei activări, fără să scăpăm din vedere faptul că publicul țintă este într-adevăr atras de latura interesantă a comunicării, însă în egală măsură și de relevanța ei, de felul în care se raportează brandul la necesitățile sale.

Și cum în centrul comunicării se află întotdeauna, bineînțeles, targetul, activarea a avut ca scop principal redarea unei atmosfere cât mai aproape de ceea ce înseamnă o acțiune de brand: crearea unui cadru în care clienții să se simtă speciali, să facă parte din poveste și să aibă ocazia să observe pe viu faptul că acțiunile lor influențează în mod direct cursul lucrurilor. Mai mult decât atât, luând în calcul specificul participanților la eveniment, am construit activarea în așa fel încât puterea marketingului experiențial să poată fi testată și din perspectiva brandului; ne-am gândit că o punere în scenă a unei implementări de impact este importantă pentru a sublinia capacitatea de a influența comportamente de consum și de a dicta tendințele pieței.”, a declarat Maia Novolan (managing director Syscom Digital). 

Instrumentele digitale trasează noi coordonate ale comunicării, extinzând raza de interacțiune și aducând un plus de atractivitate. Modul de implementare a acestui proiect demonstrează că nivelul de engagement este strâns legat de conținutul experienței, dar și de felul în care toate componentele se încadrează într-o structură bine definită. Parcursul de activare Videowall - Digital Totem - Sms via Experiență de brand vizibilă și în Social Media s-a dovedit a fi inspirat și presărat cu note accentuate de expresivitate și interactivitate.

 

Pentru a continua experiențele declanșate în mediul online de tip brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative autentice și mecanici de interacțiune cu consumatorii de tip online2offline și offline2online, cu focus pe rezultate (vânzări). Mecanismele de activare urmăresc fie aducerea consumatorilor din mediul online pentru a finaliza experiența (achiziția) în magazine, fie "ating" consumatorii în mediul offline (galerii comerciale, evenimente, localuri) și duc finalitatea în mediul online, în funcție de obiectivele directe ale responsabililor de brand. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând instrumente digitale speciale – ecrane de tip touch, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile de brand enagement și de tip realitate augmentată, mecanisme cu componente Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360 ș.a.m.d. 

Din recuzita proprie a agenției fac parte și infochioșcuri special concepute pentru afișajul dinamic cu conținut personalizat; diverse booth-uri experiențiale senzoriale, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement, proiecții interactive ce permit utilizatorilor să interacționeze în timp real cu o imagine proiectată, ochelari VR care aduc în prim plan senzațiile puternice, plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor, caruseluri foto 360°, dar și drone pentru activări de marketing „la înălțime".

Syscom Digital a gestionat până acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing la evenimente indoor și outdoor, la conferințe, în magazine și în galerii comerciale, aceasta fiind noua direcție în care compania investește. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related