Bogdan Costin revine după 10 ani în Iorga 13 pentru a coordona și superviza din punct de vedere creativ campaniile semnate Saatchi & Saatchi + The Geeks. Bogdan are peste 20 de ani de experiență în publicitate, acoperind întregul spectru - de la beverages, la banking și auto. De asemenea, a fost votat copywriter-ul anului în 2013 și a câștigat numeroase premii naționale și internaționale.
„În procesul de dezvoltare și de integrare a serviciilor și a culturilor Saatchi & Saatchi și The Geeks, sub umbrela comună a unei agenții full service cu puternic ADN digital, un rol important este cel al persoanei responsabile de produsul creativ al agenției. Bogdan are un match de 100% cu filosofia și cultura noastră, criteriile și backgroundul corect în industrie. Suntem foarte fericiți că s-a alăturat echipei noastre și îi urăm și pe această cale, mai oficială, mult succes”, a declarat Vlad Petre (Managing Director)
Bogdan spune că s-a reîntors pe Iorga 13
„știind unde și de ce vin. Pe mulți dintre colegii de la Saatchi&Saatchi + The Geeks îi cunoșteam și aveam deja o părere bună, dar, mai mult decât atât, am venit pentru că am simțit că mă potrivesc cu cultura agenției. Iar printre atribuțiile mele de geek e să o păstrez și perpetuez.
Aceasta e despre idei și îndrăzneli creative, mereu dublate de acea parte rațională care le face să fie și relevante. Despre a-ți face mai întâi bine meseria pentru clienții tăi și apoi a culege roadele, gen premii, și nu the other way round. Despre a-ți face un renume pe piață prin work bun și consistent. Toate astea într-o atmosferă mișto și relaxată. Dar despre asta ar trebui să fie publicitatea, nu?”, adaugă Bogdan.
Carte de vizită Bogdan Costin
- Și-a început cariera în 1999 ca junior copywriter la Vitrina (Cluj)
- A venit în București în 2003 și a lucrat pentru nume mari din advertising-ul românesc: D’Arcy, BBDO, Leo Burnett, 23 Communication Ideas, Tempo, Geometry Global.
- A obținut premii la Effie, ADC Awards, Golden Drum și alte festivaluri naționale și internaționale.
- A fost votat copywriter-ul anului în 2013.
- Este membru ADC România (Art Director’s Club) din 2014.
- A publicat la Cartea Românească două romane - „Cum să faci primul milion” (2013) și „Sfârșitul a fost aproape” (2016) și a scris texte pentru teatru cu care a câștigat de două ori marele premiu la concursul de dramaturgie al Festivalului de Comedie Românească (2007, 2011)