[Dupa 10 ani] Laurentiu Dumitrescu: Cei mai multi nu luau in serios ideea ca mediul digital va schimba totul in advertising

[Dupa 10 ani] Laurentiu Dumitrescu: Cei mai multi nu luau in serios ideea ca mediul digital va schimba totul in advertising

Acum 10 ani, multi din industrie vedeau digitalul ca un alt canal de comunicare prin care urma sa se faca publicitate ca si pana atunci. Nu era prea sus in lista prioritatilor oamenilor de comunicare, povesteste Laurentiu Dumitrescu, Managing Director | Digital Star. Evident, lista prioritatilor s-a schimbat dramatic, ca si felul in care se face publicitate. 

Marketingul digital incepe sa se transforme si in Romania intr-un business matur. Nivelul discutiilor cu clientii este de multe ori astazi la un nivel la care doar visam acum 10 ani.

E loc de imbunatatire de ambele parti, adauga Laurentiu Dumitrescu: suntem de abia in faza in care agentiile si brandurile cauta solutii pentru a intelege cum pot folosi cat mai eficient acest mediu. 

 

Acum 10 ani

Imi amintesc entuziasmul cu care am intrat in grupul Leo Burnett Romania prin lansarea Digital Star. Am cunoscut in acea perioda oameni de la care am invatat mult intr-o perioada foarte scurta. Pe langa entuziasm imi amintesc si presiunea pe care o sinteam la nivel personal. Accea de a livra pentru clientii agentiei, partenerii din grup si colegii mei din agentie.

 

Schimbari

Simt ca astazi marketingul digital a inceput sa se maturizeze. A crescut nivelul problemelor pe care le avem de rezolvat si responsabilitatea pentru rezultatele de business ale clientilor. Acum 10 ani digitalul nu era prea sus in lista prioritatilor oamenilor de comunicare.

Aceasta situatie era valabila pentru clienti dar si pentru agentiile de comunicare. Datorita schimbarilor pe care tehnologia le-a adus in viata consumatorilor, prioritatile s-au schimbat. Digitalul a devenit pentru multi clienti principalul canal de comunicare.

 

Starea de spirit

Acum 10 ani digitalul a fost considerat de catre multi doar un canal de comunicare prin care publicitatea se va face la fel ca si pana atunci. Cei mai multi nu luau in serios ideea ca mediul digital va schimba totul in advertising. Cred ca in prezent cu totii am inteles ca digitalul tranforma de multe ori fundamental multe categorii de business. Cred ca suntem in faza in care agentiile si brandurile cauta solutii pentru a intelege cum pot folosi cat mai eficient acest mediu.

Sunt multumit ca marketingul digital incepe sa se transforme si in Romania intr-un business matur. Nivelul discutiilor cu clientii este de multe ori astazi la un nivel la care doar visam acum 10 ani. Mai este mult loc de imbunatatire de ambele parti insa cred ca suntem pe un drum bun.

 

FFW în prezent

Sunt optimist in ceea ce priveste viitorul comunicarii digitale. Cred ca daca suntem permanent pregatiti de schimbare si adaptare vom avea parte de lucruri bune in acesta industrie. Tehnologia va fi din ce in ce mai prezenta in vietile oamenilor, iar brandurile vor incerca sa gaseasca o modalitate de a folosi tehnologia pentru a se infiltra in vietile consumatorilor pentru a genera experiente memorabile.

 

Trei motive pentru care e mișto să lucrezi în digital

E un domeniu care este in crestere puternica la nivel global

Inveti aproape zilnic lucruri noi despre tehnologie

Cunostintele pe care le dobandesti pot fi folosite oriunde in lume

 

Cât de mult simți că poți schimba lucrurile prin ceea ce faci

Traim o perioada de schimbari profunde in industria comunicarii. Simt ca depinde numai de colegii mei si de mine crearea unui model de lucru care sa creeze valoare pentru clientii agentiei noastre.

 

Cele mai bune lucruri care s-au întâmplat în ultimii 10 ani

Oameni. Multi tineri entuziasti.

Procese. O oportunitate sa definesti procesele intr-o industrie care este in curs de formare

Rezultate. Masurabile in timp real.

Efectele muncii. De multe ori cu impact evident in afacerea unui client.

 

Cel mai bun lucru din munca ta, pe care îl știu prea puțini

Prin natura muncii pe care o presupune pozitia pe care o ocup in agentie trebuie sa administrez zilnic emotiile mele, ale oamenilor din echipa, ale clientilor si cateodata pe cele ale consumatorilor brandurilor pentru care lucram. Acest lucru ma ajuta sa ma cunosc mai bine pe mine insumi. Invat permanent din greselile mele si ale celor din jurul meu. Si cred ca in timp asta m-a ajutat sa devin mai intelept. 

 

Ce i-ai spune eului tău de acum 10 ani. Ce îi spui celui de peste 10 ani

Nu iti mai face atatea griji. O sa fie bine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related