Nu-i usor sa fii intr-un #BirdBoxChallenge non-stop

Nu-i usor sa fii intr-un #BirdBoxChallenge non-stop

Nu am vazut Bird Box pe Netflix, dar am auzit opinii contradictorii. Unii spun ca e slab, altii spun ca e foarte slab. Poate imi fac timp, dupa ce termin Sex Education. Pe de alta parte, filmul asta a facut ceva bun, chiar fara sa stie. A inspirat Asociatia Nevazatorilor din Romania sa faca un spot prin care incearca sa adune si bani si awareness pentru situatia nevazatorilor din tara noastra. Iata versiunea #BlindBoxChallenge:

 

Desigur, sunt multe cauze bune inspre care va puteti directiona cei 2% din impozitele salariale. Dar daca va preocupa in special programele si proiecte sociale, actiunile umanitare si educative ale celor cu deficiente de vedere, banii vostri vor fi pusi la treaba pentru ca oamenii acestia sa poata:

  • fi informati despre drepturile lor
  • fi respectati in relatia cu institutiile statului 
  • merge pe strada avand un baston si marcaje tactile sau sonore de indrumare;
  • munci avand un calculator adaptat cu un cititor de ecran;
  • citi ascultand o carte.

Un formular, doua clickuri si aia e. 2%.

Pentru acest proiectel de bine, echipele au aratat astfel 

Client: Asociatia Nevazatorilor Romania

Tudorel Tupilusi - Presedinte ANR
Ioana Seremet - Secretar general ANR
Dacian Pribeanu - Membru Comisia de Sport si Activitati recreative in cadrul ANR
Razvan Nedu - actor  

Agentia: Cheil Centrade 

Creative Director: Ioana Zamfir
Group Creative: Celia Draganoaia
Group Creative: Alina Zaharescu
Copywriter: Robert Ghita
Art Director: Andrei Constantinescu
AV Producer: Mihaela Racescu
Account Executive: Andrei Purecel
DOP: Vitalie Brega

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related