[Dupa 10 ani] Iulian Barbulescu: Daca publicitatea moare in 5 ani si tu te definesti ca publicitar, ce faci?

[Dupa 10 ani] Iulian Barbulescu: Daca publicitatea moare in 5 ani si tu te definesti ca publicitar, ce faci?

Ei, bineinteles, nu moare nimeni, doar Iulian Barbulescu, Brand Strategist & Creative @ Narativ, da foc la un ziar intr-o poza de acum 10 ani. Altfel, sunt bune toate, ideea era alta: Iulian e creativ si nu publicitar. Si nu ii place sa vorbeasca despre trecut. L-am convins, totusi, sa dea o tura pana in 2009 si sa ne spuna ce se vede de acolo. Se vede o filosofie si un fel de a gandi.

Inainte voiam sa fac „cariera” in publicitate. Acum mi se pare o prostie. Si m-am prins ca eu nu voiam sa fac cariera, voiam sa fac si eu mai multi bani, ca orice roman sarac care s-a saturat de bere la PET. Dar sunt mult mai multe feluri de a face bani - mai ales in ziua de azi - decat „cariera” in publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related