Ani buni, Manuela Gogu, Creative Integration Director MullenLowe, nu a vazut si nu a trait decat pentru job. Lucra ca PR, la Lowe PR. Ziua si mare parte din seara, era la birou. In week-end-uri, tot la birou sau prin vizite la colegi. Avea 25 de ani si visa sa ajunga cineva interesant in advertising.
Aveam cred si un anumit profil; mare parte fiind tineri modesti, din provincie, ardeam de dorinta sa demonstram si sa ne autodepasim. Am fost o generatie de overachieveri si ce mi-a confirmat timpul este ca daca muncesti obtii
Lucrurile s-au schimbat mult, spune ea. Industria arata mai bine in fiecare zi, iar publicitarul de astazi este, pe de o parte, mai pragmatic, mai constient de propria valoare si de valoarea timpului. Pe de alta parte, este mai hedonist si isi gaseste satisfactia in alte paradigme decat cele traditionale – casa, salariu fix. Dar oricat de mult se vor schimba lucrurile peste 10 sau 20 de ani, Manuela e optimista: copywriterii nu vor putea fi inlocuiti de roboti :)