Marcom Hub este un showroom de tehnologie creat pentru profesioniștii din industriile creative și reprezintă o rețea de experți care își propun să aducă domeniul Marketingului Experiențial mai aproape de practicienii din industriile MarCom și HR din România. Noul spațiu și-a deschis porțile la începutul acestui an și este gata să primească primele echipe de Marketing, Comunicare și HR pentru a se bucura de o experiență tech unică. În același timp hub-ul oferă cadrul perfect pentru a găsi inspirație pentru noi campanii sau activări de brand, fie că vorbim de comunicare externă sau internă.
Ce este Marketingul Experiențial? Este cea mai nouă direcție în care se îndreaptă industria MarCom la nivel mondial. Noile generații de consumatori pun accentul pe legătura emoțională care se creează între ele și brandurile pe care le apreciază. Astfel soluțiile puse la dispoziție de Marcom Hub vin să satisfacă exact acest complex de nevoi și să ducă mixul de comunicare la un nou nivel.
Ideile creative s-au mutat la Marcom HUB
Una dintre funcționalitățile noului spațiu este faptul că pune la dispoziție o zonă creativă dedicată special echipelor de Marketing, Comunicare și HR care, explorând tehnologiile prezente în hub, pot genera idei creative pentru următoarele campanii pe care le vor gestiona în departament. Fie că vor alege să se joace cu reprezentările grafice pe Graffiti Digital, că se vor scufunda cu totul în realitatea virtuală, prin intermediul simulatoarelor VR sau vor intra in procese gamificate prin intermediul ozoboților, toți cei care vor trece pragul noului concept vor avea acces la un univers complet inovator.
Experiențe tech exclusive
Pe lângă expunerea la experiențe generatoare de idei creative, Marcom Hub oferă acces la tehnologii noi sau puțin explorate în România și al căror potențial pentru industria de Marketing, Comunicare sau HR este foarte mare. Un exemplu în acest sens este parteneriatul recent încheiat cu Yupcharge, producător spaniol, renumit la nivel mondial, pentru soluțiile de încărcare neconvenționale pentru dispozitive mobile care pot fi folosite la evenimente și pot fi, în plus, branduite cu mesajele creative ale campaniilor în curs desfășurate în companie.
În plus, Realitatea Augmentată sau experiențele VR vor completa parcursul echipelor în hub astfel încât la finalul experienței să aibă la dispoziție un portofoliu complet de instrumente pe care le pot accesa în viitoarele campanii de Marketing, Comunicare sau HR.
”Încurajați de reacțiile celor care ne-au trecut pragul anul trecut am hotărât, împreună cu partenerii HUB-ului, extinderea într-un spațiu mai mare care ne dă posibilitatea să explorăm mai mult potențialul conceptului de Marketing Experiențial. Începând de anul acesta portofoliul nostru de soluții tech, care se adresează prioritar industriei de Marketing, Comunicare și HR, va putea fi accesat nu numai de clienții noștri ci și de partenerii sau clienții acestora. Marcom Hub este locul unde ideile creative au ajuns deja. Dacă te-ai plictisit de mocheta din hoteluri, vino cu echipa ta să trăiești o zi altfel într-un spațiu neconvențional”, Bogdan Botescu (Innovation Evangelist în cadrul Marcom Hub).
Fii parte din comunitatea profesioniștilor în Marketing & HR Experiențial
Pe lângă faptul că petrec câteva ore în afara biroului și au ocazia să dezvolte coeziunea și comunicarea în echipă, departamentele care vor fi selectate să viziteze noul spațiu vor face parte dintr-o comunitate în continuă creștere al cărei obiectiv este să dezvolte conceptul de Marketing Experiențial în România. Prezentările interne, sesiunile de brainstorming, workshop-urile, trec într-o altă dimensiune fiind presărate cu pauze în care toată echipa se va putea bucura de experiențe tech.
Marcom Hub poate fi vizitat în urma unei programari solicitate.