[Branding Trends] Dionisia Sandu și Ștefan Ferencz: Oamenii simt când brandurile încearcă să se alinieze forțat la un trend, fără să fie în natura lor. Și taxează asta în timp

[Branding Trends] Dionisia Sandu și Ștefan Ferencz: Oamenii simt când brandurile încearcă să se alinieze forțat la un trend, fără să fie în natura lor. Și taxează asta în timp

Brandurile și-au dat seama că nu mai pot fi self-centered, așa că umanizarea lor a venit natural, spune Dionisia Sandu, Senior Brand Manager Brandfusion. De altfel, purpose-ul e chiar fundamentul pe care e construită industria, doar că el a căpătat în ultimii ani o supra-dimensiune, venită în urma studiilor, rapoartelor și cifrelor care arată că succesul unei companii este influențat direct de existența unui purpose care să o anime zi de zi. 

Miza, însă, este autenticitatea. Iar una din formele predilecte de manifestare sunt ambalajele. În curând, va fi implicit faptul că toate ambalajele sunt reciclate / sustenabile, iar brandurile nu vor mai putea etala acest lucru ca pe o valoare, crede Ștefan Ferencz, Brand Design Director Brandfusion.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related