Peste 100 de mentori participă deja la MentorIAA. Înscrierile sunt deschise

Peste 100 de mentori participă deja la MentorIAA. Înscrierile sunt deschise

Înscrierile pentru cea de-a doua ediție MentorIAA, program organizat de IAA România și facultățile partenere (Facultatea de Marketing – ASE, Facultatea de Business și Turism – ASE, Facultatea de Comunicare – SNSPA, Facultatea de Management – SNSPA, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării – Universitatea București, Facultatea de Litere – Universitatea București) sunt încă deschise pentru mentori. Astfel, IAA România vrea să atragă un număr cât mai mare de mentori care să se implice în program și care să ofere din timpul și cunoștinnțele lor pentru a ajuta la dezvoltarea profesională a tinerilor pasionați de industria de comunicare de marketing. 

MentorIAA, unul dintre proiectele AcademIAA, are drept scop ghidarea și pregătirea studenților pentru piața muncii. Pentru aceasta, ei vor beneficia de mai multe ore de mentorat individual, din partea profesioniștilor care activează în Marcom.

Pentru că proiectul pilot de anul trecut a fost foarte apreciat, atât de mentori, cât și de studenți, IAA România a decis să continue desfășurarea acestuia și în 2019, ba chiar să deschidă granițele pentru profesioniștii din străinătate.

”Avem mentori care, deși nu sunt prezenți fizic în România, vor să se alăture programului. Aceștia au înțeles cât de important este pentru un student să ia contact cu o persoană care activează deja în industrie și să îi fie împărtășite secrete sau să i se dea sfaturi pentru carieră. Ne bucurăm că proiectul MentorIAA prezintă atât de mult interes și sperăm să putem atrage cât mai mulți mentori, care să îndrume un număr cât mai mare de studenți”, Raluca Predoi, manager de proiect.

 

MentorIAA are la bază insigh-ul că, atunci când ies de pe băncile facultății, tinerii nu au o viziune practică în ceea ce privește ruta sau departamentul din Marcom în care vor să activeze. Astfel, apar mai multe întrebări precum: ”Vreau să lucrez în agenție sau la client?” , ”Vreau să fac project management sau strategie?”, ”Vreau să lucrez în creație sau în client service?” Iar prin aceste ore de mentorat, IAA România își propune să ajute la dezvoltarea industriei de Marcom, prin ghidarea tinerilor către domeniile care li se potrivesc cel mai bine.

Înscrierile mentorilor se pot face completând formularul, urmând ca studenții să fie atribuiți în baza domeniilor de interes comune, selectate atât de mentori, cât și de studenți.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related