Cea mai nouă campanie Hochland nu doar că te duce cu gândul la vacanță, ci te și trimite acolo dacă ești suficient de norocos la înscrierea pe platforma promoțională, realizată cu ajutorul INTERACTIONS.
Campania “Hochland îți oferă inspirație să ajungi în orice destinație!” promovează categoria de brânză topită și a fost creată pe platforma PROMOTIFUL. Aceasta este un serviciu de tip SaaS, din gama de automatizare INTERACTIONS, care îți permite să construiești o promoție de la 0 într-un timp foarte scurt. Astfel, ai ocazia să-ți concentrezi resursele în creația și implementarea promoției. Dintre cele 10 mecanici prestabilite disponibile în PROMOTIFUL, pentru campania Hochland am setat, în mai puțin de 3 ore, înscrierea pe baza bonului de cumpărături și alocarea premiilor prin momente norocoase.
Premiile tematice (zilnic un rucsac, un troler sau o pereche de căști pentru călătorie ori un voucher de călătorie săptămânal) au atras deja multe înscrieri. În doar 15 zile de la lansare, am observat deja o creștere a ratei de participare cu 40% față de o campanie similară din anul precedent.
“Hochland te invită să deschizi ochii spre bucuriile simple care ne înconjoară și ne inspiră: micile gesturi de afecțiune sau descoperirea unui loc nou și fascinant. Și pentru că vacanțele îți aduc întotdeauna astfel de bucurii, cea mai nouă campanie Hochland pentru gama de brânză topită îți poate oferi ocazia să te pregătești pentru o călătorie cu premiile noastre zilnice sau, dacă ești și mai norocos, să câștigi una.” povestește Georgiana Kiru (Junior Brand Manager Hochland România).
“PROMOTIFUL este soluția perfectă pentru Campania de promovare a Brânzei Topite Hochland pentru că împărtășesc aceleași calități. Sunt quick, versatile, tasteful & affordable. Și dacă mai adaugi și o componentă de fun on top, care să ne satisfacă pofta de vacanță, obții o campanie apetisantă.” completează Alexandra CIOBANU (Account Executive Interactions).
Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"