[Branding Trends] Laura Ristea: Convingerile noastre ne ghidează inevitabil munca și ne spun ce e bine și rău

[Branding Trends] Laura Ristea: Convingerile noastre ne ghidează inevitabil munca și ne spun ce e bine și rău

Laura RisteaStrategist Hye Studio, dă și un exemplu concret mai jos: un proiect refuzat politicos pentru că sursa era controversată. De altfel, în loc de trenduri, ea vorbește despre nevoi, exemplele de good practice și cât de importantă e etica în branding. Nu suntem, însă, foarte serioși. Mai există loc și pentru distracție. Oamenii și brandurile au nevoie de ea, mai ales acum, în vremurile acestea supărate mereu în schimbare. 

 Am văzut și la noi inițiative mișto, racordate la lumea de astăzi. Oameni cu ochii deschiși care se și distrează când muncesc și își dau voie să experimenteze.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related