[Concluziile lui 2018] Georgiana Dragomir: Purpose-ul este o parte importanta pentru clienti in faza de concept, dar tinde sa se diminueze pe parcursul implementarii

[Concluziile lui 2018] Georgiana Dragomir: Purpose-ul este o parte importanta pentru clienti in faza de concept, dar tinde sa se diminueze pe parcursul implementarii

2018 a fost un an bun pentru agentie, spune Georgiana Dragomir, Managing Director Grapefruit. Dar tot ar fi bine daca ar exista un calendar minune in care sa fie prevazute pitchurile care vor veni. Despre clientii si obiective noi, trendurile vedeta ale lui 2018 si cele ce se intrevad in 2019, purpose, politica, centenar, campaniile bune ale anului trecut si putin optimism, in randurile de mai jos

 

Publicitatea online e intr-o continua crestere si, din experienta noastra, Google si Facebook au cele mai bune rezultate. Reversul medaliei este ca publicitatea tiparita este in cadere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related