[Branding Trends] Irinel Ionescu: Multe branduri au trecut de la cravata la maneci suflecate

[Branding Trends] Irinel Ionescu: Multe branduri au trecut de la cravata la maneci suflecate

Legenda spune ca millennialii sunt cea mai putin serioasa generatie ajunsa la maturitate. Si ei schimba jocul in branding in ultimii ani, crede Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro. Iar jocul nu este un cuvant ales intamplator. Ei vor ca totul sa fie FUN, iar asta se vede si in logo-uri, ambalaje, naming sau comunicare: minimalism extrem, optimism, natural, organic, reciclabil, hand crafted, desene naive, fun. 

Generatia “millennials” are o putere de cumparare mult mai mare – ori tendinta lor ca generatie este sa cumpere un brand anume nu pentru necesistate, ci ca sa se asocieze cu el. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related