IAA România lansează a doua ediție MentorIAA

IAA România lansează a doua ediție MentorIAA

IAA România lansează cea de-a doua ediție MentorIAA , un program de mentorat pentru studenți. MentorIAA este o componentă a AcademIAA, parteneriatul transversal între mediul academic și industria de marcom. Cu această ocazie, seniori din industria de marcom sunt invitați să participe voluntar la proiect și să susțină ședințe de mentorat cu tinerii studenți pasionați de comunicarea de marketing. Programul are ca scop creșterea nivelului profesional al tinerilor care își doresc o carieră în marcom, cât și angajarea acestora în industrie.

Programul se adresează studenților din cadrul universităților de profil partenere: ASE - Facultatea de Marketing, Facultatea de Business și Turism; SNSPA - Facultatea de Comunicare și Relații Publice, Facultatea de Management și Universitatea București - Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Facultatea de Litere și va avea o perioadă de implementare de trei luni.

Aflat la a doua ediție, proiectul MentorIAA  își propune să aducă împreună studenți interesați din universitățile partenere și profesioniști din industrie, în cadrul unor întâlniri "unu la unu". Temele de discuție sunt alese de comun acord, iar alocarea studenților către mentori se face în cadrul platformei dedicate, pe baza domeniilor de specializare ale mentorilor și a intereselor exprimate de studenți pentru dezvoltarea lor personală. Platforma AcademIAA a fost realizată cu sprijinul Kaufland România în vederea susținerii creșterii angajabilității studenților.

Profesioniștii din industrie care doresc să participe în proiect se pot înscrie voluntar pe site-ul iaa.ro/academiaa și, într-un termen de aproximativ două săptămâni, li se vor aloca studenții cu care vor planifica și vor realiza întâlnirile.

 Prin parteneriatele încheiate cu universitățile mai sus menționate, proiectul va fi comunicat către un număr de aproximativ 5.500 de studenți, din anii II și III studii de licență și anul I și II studii specializate de masterat, forme de învățământ cu frecvență sau la distanță. Proiectul beneficiază și de suportul Ursus Breweries.

 

“M-am alăturat programului AcademIAA pentru a contribui la formarea viitorilor profesioniști din industria de marcom. Acest  parteneriat dintre mediul de afaceri și mediul academic din România reprezintă cadrul ideal, care oferă beneficii pentru ambele părți implicate”, a declarat Raluca Predoi, Director de program AcademIAA.

 

Prima ediție MentorIAA a înregistrat un număr de 77 de studenți care au beneficiat de peste 450 de ore de mentorat. În total, în proiect au fost implicați aproximativ 100 de voluntari și 20 de companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related