Divizia Experiential by Syscom Digital semnează cea mai recentă interacțiune creativă cu consumatorii a brandului Shiseido, în procesul de lansare a noului portofoliu.
Componenta de marketing experiențial realizată de către Syscom Digital a avut la bază dispozitivul RFID Smart Shelf prin intermediul căruia clienții au putut interacționa cu brandul într-o manieră interactivă, surprinzătoare și care le dezvăluia atât produsul fizic, cât și un univers complet de informații prezentate într-un mod stimulativ redat de către ofertantul content video.
Lansarea a avut loc într-un mall important din București și a inclus sesiuni private de machiaj, o experiență unică de prezentare a produselor și giveaways. Au fost aduse în centrul atenției patru game: tuș, gel, pudră și iluminator, fiecare cu câte un reprezentat de seamă.
)
”Visible feels invisible” este umbrela creativă sub care au fost comunicate beneficiile noilor produse cosmetice. Se pare că inspirația a călătorit cu bine din Tokyo până la noi, nimic nu s-a pierdut pe drum, gamele au fost evidențiate de culori intense, vibrante și de o nouă perspectivă asupra machiajului integrată într-un univers experiențial dezvoltat de către Syscom Digital.
Când îți dai seama că porți machiaj din felul în care te privesc ceilalți
”Mesajul cheie <visible feels invisible> ne-a condus la realizarea unei activări care să comunice într-un mod neconvențional și ușor de asimilat beneficiile produselor, fiind vorba despre o gamă de produs discretă la nivel senzitiv, care te face să simți că porți un machiaj de calitate din reacția celor din jur. Astfel, am desfășurat activarea în jurul dispozitivului RFID Smart Shelf care, la simpla ridicare a produsului de pe raft, afișa pe ecranul tactil conținutul interactiv al întregii game de produse, precum și spoturi video corespondente, conectând utilizatorul la campania de awareness și ghidându-l să descopere prin browsing pe ecranul touch lumea machiajului redefinit prin inspirație japoneză.” a detaliat Maia Novolan (directorul general al Syscom Digital și inginerul coordonator al echipei de experiential marketing).
„Am gândit împreună cu Syscom Digital un traseu al experienței cât mai interactiv și fluid: înainte de sesiunea de machiaj, participantele au avut ocazia să se familiarizeze cu întreaga gamă de produse - dispozitivul cu ecran touch a facilitat afișarea unui conținut variat și dinamic, video și audio, atât de facil și de ofertant pentru experiența consumatoarelor. Apoi, în cursul firesc al experienței, a urmat momentul în care fiecare a încercat efectul <visible feels invisible> pe propria piele. Propunerea venită din partea agenției s-a mulat perfect pe nevoia noastră de a oferi clientelor o modalitate inovativă de a interacționa, păstrând însă accentul și atenția pe gama de produse, iar device-ul construit de Syscom Digital a fost exact ceea ce ne doream”, ne-a declarat Andreea Irimescu (Brand Manager Shiseido).
Syscom Digital, prin divizia specială de marketing experiențial, dezvoltă și implementează proiecte neconvenționale care au la bază echipamente și dispozitive de ultimă generație, oferind suport logistic și creativ de la proiectare până la implementare.