Agenția de digital Kaleidoscope Proximity a dezvoltat noul website de brand al berii Ciucaș și duce mai departe atmosfera de relaxare din Poiana Ciucaș în mediul online, intr-o manieră user friendly ce include componente de gamification.
Site-ul oficial Ciucaș devine, astfel, un hub de relaxare pentru iubitorii brandului, care manifestă un comportament online tot mai activ, predominant de pe mobile.
Noua platformă cuprinde, pe lângă scurte povești ale produselor și detalii despre concursuri și promoții, o zonă de activități menite să prelungească starea de relaxare regăsită în spoturile TV și activările din social media.
Userii își pot lua doza de relaxare zilnică dintr-un generator de bancuri și știri optimiste ce pot fi distribuite prin mesaje, dar și de la “radioul relaxării” ce aduce în căști sunetele din natură menite să relaxeze instant.
În premieră anul acesta, pe întreaga perioadă a sezonului rece, userii se pot bucura de Bârlogul Relaxării de Acasă - locul în care relaxarea outdoor se mută indoor, din Poiană spre bârlogul consumatorului Ciucaș.
Activitățile de pe platforma tematică de iarnă cuprind, de asemenea, o componentă de gamification: userii își pot personaliza bârlogul de acasă și pot distribui rezultatul prietenilor. În plus, pot testa “Relaxofonul de iarnă”, un radio online care include cele mai plăcute sunete ce ne leagă de acest anotimp.
Pentru o relaxare pe termen lung, platforma conține și un „Buletin de știri relaxate”, întâmplări care aduc aminte de iernile de odinioară și care descrețesc frunțile imediat, prezentate de Văru’ Săndel, ambasadorul berii Ciucaș. Până la finalul acestui sezon de iarnă, în fiecare săptămână va fi lansat un nou buletin de știri relaxate iar prima stire este:
Experiența devine completă printr-un concurs ce le poate aduce consumatorilor Ciucaș un kit complet de relaxare, format dintr-o canapea și un televizor.
„Procesul creativ de conturare a Poienei digitale a fost cu adevărat unic pentru întreaga echipă, plecând de la o înțelegere profundă a nevoilor de brand. Am vrut să punem în evidență zona de quirkiness atât de specifică Ciucaș, prin intermediul unor instrumente tot mai relevante pentru target. Audiența Ciucaș continuă să ne surprindă în fiecare an, în special în zona de mobile consumption - ca atare, atât website-ul, cât și Bârlogul de sezon s-au mulat perfect pe așteptările lor și contribuie la consolidarea relației brand-consumer printr-o experiență menită să le aducă Poiana chiar acasă, în zona lor de confort”, a spus Andreea Gavrilă (Creative Director Kaleidoscope Proximity).
Prin cele două lansări de site, brandul Ciucaș își propune să consolideze cât mai bine în comunicare ideea de relaxare și natură și să traducă trendurile consumatorilor în Universul Ciucaș.
“Viteza de adaptare a consumatorului Ciucaș la realitatea lumii digitale ne surprinde pozitiv în fiecare zi și reprezintă principalul motiv pentru care am decis să ducem Poiana Relaxării și în mediul digital. Este o noua metodă prin care încercăm să îmbunătățim relația cu el și să fim în permanență în legătură. Bereciucas.ro este locul ideal undeconsumatorii pot afla mai multe detalii despre campaniile pe care le derulăm și se pot relaxa, în Bârlogul adaptat pentru fiecare anotimp, cu sunete din natură si activări cu premii”, a declarat Andrei Mihaila Craciun (Senior Brand Manager Ciucas).
Echipa Kaleidoscope Proximity:
Client Service Director: Mădălina Turbatu
Group Account Director: Cristiana Știucă
Account Manager: Andreea Popescu
Account Executive: Alexandra Iordachi
Creative Director: Andreea Gavrilă
Head of Art: Daniel Oprea
Copywriter: Denisa Vlăduță
Art Director: Radu Perl
Echipa Ciucaș:
Sr. Brand Manager: Andrei Mihăilă-Crăciun
Brand Manager: Alexandra Silav
Jr. Brand Manager: Cristina Nițu-Mic