În 2009, INTERACTIONS pornea ca business nu chiar într-un garaj (wink wink, Apple), dar deasupra unui service auto. Se pare că vaporii de benzină ne-au purtat noroc pentru că, 10 ani mai târziu, aria de business s-a extins considerabil, iar azi 50% dintre proiectele noastre sunt realizate pentru clienţi din Franţa, Germania, Ungaria, Bulgaria, Polonia şi Croaţia.
Avem atâtea motive de sărbătoare şi niciun chef să sărbătorim singuri! Hai la noi pe site să-ţi dezvăluim 10 motive pentru care suntem highly reliable şi să faci cunoştinţă cu partenerii noştri de drum lung. În plus, am adunat toate gândurile şi lecţiile acestor 10 ani într-un Manual de Experienţă, semnat INTERACTIONS. Trimite-ne un gând bun şi noi îţi trimitem o copie a acestui e-book.
10 ani au trecut mai repede ca un meme, dar n-au trecut degeaba. Am evoluat de la an la an şi asta se vede în rezultate, clienţi şi profit. Însă principiul de la care am plecat a rămas mereu constant: ne ţinem întotdeauna cuvântul dat. Suntem o echipă pe care te poţi baza şi livrăm ceea ce promitem. Am descoperit secretul comunicării între Creaţie şi Client Service, iar proiectele rezultate sunt implementate de una dintre cele mai performante echipe tehnice de pe piaţă. Astfel, reuşim să fim o echipă echilibrată care prioritizează misiunea comună şi obiectivele proiectului în fața ego-urilor personale.
Iar acesta este principalul motiv pentru care rata de retenţie a clienţilor noştri este în medie de 5.5 ani, record pe care intenţionăm să-l depăşim până la următoarea noastră aniversare. Pentru toată încrederea pe care ne-au acordat-o de-a lungul parteneriatului nostru, le mulţumim.
Gândurile noastre de viitor sunt dedicate automatizării. Am fost prevăzători şi ne-am pregătit deja cu o gamă de produse de automatizare INTERACTIONS: Promotiful, Eventiful şi Datamart. Soluţii tehnice care simplifică viaţa oamenilor de marketing şi cu care poţi implementa o campanie de comunicare în doar câteva ore.
“Succesul e un merit de echipă. La 10 de INTERACTIONS, vreau să le mulţumesc tuturor. Sunt recunoscător celor care au fost aici încă de la început, dar şi celor care ni s-au alăturat pe parcurs şi au menţinut aerul fresh. Împreună putem să ne lăudăm că nu am ratat niciodată un deadline. Ne ţinem întotdeauna cuvântul dat!”, Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"