În 2018, Formula4, MBA-ul de marketing online, a susținut două serii complete de cursuri și un extra modul de Strategie, cumulând 21 de training-uri intensive. Cursurile au reunit aproximativ 70 de participanți (din peste 20 de industrii diferite), dintre care 10 au parcurs serii integrale, definitivându-și astfel cunoștințele și fiind recunoscuți ca experți în marketing digital.
Odată cu lansarea școlii de marketing online, Formula4 a înființat și Club4, comunitatea ce reunește specialiști de marketing și antreprenori care își doresc să obțină rezultate cu ajutorul tacticilor de marketing online. În cadrul sesiunilor lunare de networking constituite în jurul unor teme de interes în industria de marketing online, specialiști din domeniu s-au reunit și au clarificat întrebările celor aproximativ 80 de membri pe subiecte legate de: research în marketing digital, GDPR, Mobile Marketing, Influencers, Best practices în eCommerce, User Experience și Digital Marketing Trends.
Pentru a susține și companiile din zona de corporate, înca din primul an de activitate Formula4 a lansat și divizia de corporate, oferind soluții strategice de marketing online și tehnologie personalizate pentru instruirea departamentelor de marketing ale companiilor. Cursurile s-au desfășurat sub forma unor workshop-uri personalizate 100% sau în serii de traininguri specific definite în baza evaluărilor companiei și a cerințelor punctuale ale directorilor de marketing. Printre partenerii diviziei de corporate Formula4 s-au numărat Professional Brands Marketing & Distribution (Wella Professionals, Londa Professionals, System Professional, Sebastian, Nioxin, GHD, OPI, Jessica, Repechage, Naturys) și divizia educațională a companiei – The Studio. Toate cursurile marca Formula4 sunt gândite, structurate și susținute de Ciprian Susanu, consultant în marketing online cu peste 14 ani de experiență în industrie și Fondatorul Formula4.
„Divizia de training-uri Formula4 vine în întâmpinarea necesităților tot mai pregnante de know-how ale companiilor care își doresc să integreze marketingul online ca direcție de dezvoltare a companiei sau care își doresc să implementeze un proces de transformare digitală la nivel intern. Devine tot mai evident, urmărind dinamica pieței online din România, că strategiile de marketing digital sunt un must-have pentru atingerea obiectivelor de creștere ale companiilor.
Sesiunile de training intern susținute în 2018 au fost atent personalizate pentru industriile de activitate ale brand-urilor în funcție de traiectoria dorită de acestea. Know-how-ul teoretic și practic transmis a facilitat alinierea echipelor de marketing și a oferit un punct de start în dezvoltarea unor strategii eficiente pentru anul 2019,” susține Ciprian Susanu, consultant în marketing online și Fondator Formula4.
„Luând în considerare tendințele tot mai pregnante de dezvoltare a business-urilor prin marketing online și piața tot mai ancorată în rețele sociale, am înțeles că strategiile digitale cântăresc tot mai greu în atingerea obiectivelor pentru fiecare brand din portofoliul nostru. Am optat pentru sesiunile interne de training susținute de Ciprian Susanu din dorința de a înțelege cum funcționează industria de marketing online locală, modul în care ne putem atinge indicatorii de performanță prin strategii coerente de digital și pentru a atinge un nivel comun de know-how în cadrul companiei.
După parcurgerea training-urilor am dobândit cunoștințele necesare pentru a dezvolta o strategie de digital ca parte integrantă a strategiei de business,” declară Marcel Mureșan (General Manager Professional Brands Marketing & Distribution).
Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie de marketing online și de business. În cei 14 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei online din România având o înțelegere holistică a marketing-ului digital, atât din perspectivă strategică de business cât și a canalelor de comunicare, a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu, formând zeci de profesioniști în marketing online și gestionând peste 400 de proiecte pentru peste 100 de brand-uri locale si internaționale.
Formula4 este lider de piață în sfera de educație în marketing online din Romania și se adresează atât profesioniștilor din departamentele de marketing și marketing online ale companiilor, cât și celor care stăpânesc bazele și își doresc aprofundarea cunoștințelor până la formarea unei cariere în domeniu.