[fresh x design] Adriana Man (YVES ANAIS): Au trecut doar 2 ani, dar am facut pasi importanti in conturarea unui produs de lux

[fresh x design] Adriana Man (YVES ANAIS): Au trecut doar 2 ani, dar am facut pasi importanti in conturarea unui produs de lux

Pana sa se dedice lemnului, Adriana Man a pictat pe sticla, a devenit membru al Uniunii Artistilor Plastici din Targu Mures si a absolvit un program de MBA. Acum, ea concepe si produce genti din lemn, sub umbrela brandului pe care l-a fondat: YVES ANAIS. Si totul a pornit de la discutiile cu un expert.

Varul meu era maestru in viori si am inceput sa discut cu el despre lemn si despre ceea ce doream sa fac.

Un prim prototip de geanta a fost definitivat la finalul lui 2016, iar de atunci, echipa functioneaza dupa un crez simplu: fiecare geanta YVES ANAIS are o personaliate inspirata din simbolistica lemnului din care a fost creata. Iar aceasta echipa este formata din 4 persoane.  

Unul modeleaza lemnul si asambleaza produsul, altul creaza curelele, altul se ocupa de controlul calitatii produsului, procurarea materiilor prime si livrarea comenzilor. 

Cu peste 15 ani de exeprienta in management si turism, Adriana ne povesteste, asadar, cum se poate administra un business nisat de fashion.

 

Un pic de background

Ma numesc Adriana Man si sunt nascuta la Reghin. Sunt absolventa a Facultatii de Stiinte Economice, specializare turism servicii. Mai tarziu, am urmat cursurile Open University Business School (UK) – MBA Programe. Am o experienta vasta in management, peste 15 ani de activitate in turism si management de proiect.

Pe langa activitatea pe care o desfasor in prezent in cadrul unei corporatii, s-a conturat proiectul de suflet YVES ANAIS, caruia ii dau energie in fiecare zi si se dezvolta frumos. 

 

Cum a venit ideea?

Latura mea creativa a declansat aceasta cautare permanenta de a crea ceva diferit. Cand eram mica, desenam toti peretii si croiam haine la papusi. Mai tarziu, am inceput sa pictez pe sticla, devenind membru UAP (Uniuniea Artistilor Plastici) Tg.Mures. Pragmatismul parintilor mei m-a determinat sa aleg o facultate cu profil economic, ca sa pot castiga bani, lasand in plan secund creativitatea. 

Nu am incetat niciodata sa imi doresc mai mult, pe langa profesia si joburile avute. Imi doream cu ardoare sa creez ceva unic, cautam o idee inovatoare, care sa ma faca sa tresar.

Clickul s-a produs in 2016, cand mi-am dat seama ca vreau sa creez un brand care sa poarte un nume sofisticat; si a iesit YVES ANAIS. Acest nume imi propusesem sa-l asociez cu un accesoriu sofisticat. Ce iubeam eu cel mai mulr? Gentile si pantofii. Am ales sa creez geanta unica YVES ANAIS.

 

Primele genti

Primele genti le-am facut cadou prietenelor mele, care erau entuziasmate :) 

 

Procesul creativ

Provocarea a fost alegerea materialului din care sa fie creata aceasta geanta si m-am oprit la lemn, care imi transmitea o senzatie diferita la atingere. Intamplarea facea ca un var al meu era maestru in viori si am inceput sa discut cu el despre lemn si despre ceea ce doream sa fac - geanta de lemn YA.

Am inceput sa citesc despre lemn, sa-l studez si sa creez povestea YVES ANAIS. Cu cat aflam ai multe despre lemn, mi-am dat seama de legatura dintre om si lemn, din cele mai vechi timpuri, si faptul ca ne inconjoara peste tot.

Cu o structura rezistenta si un finisaj natural aparte, am creat un obiect insufletit si am pus în evidenţă, de fiecare dată, fibra naturala a lemnului. Alaturi de finete, duritate, si caldura - toate vibreaza odata cu noi. 

 

De la prototip la vanzari

Prototipul a fost creat in decembrie 2016. De la acea forma, s-au ai facut multe ajustari legate de interior, pana la forma actuala.

Colectia YA duce dimensiunea umana in sfera naturii careia ii evoca forta. La fel ca lemnul care capata frumusete odata cu trecerea timpul, personalitatea umana se rafineaza odata cu timpul, capatand valoare si mister. Fiecare geanta YA poarta un nume, avand o personaliate inspirata din simbolistica lemnului din care a fost creata.

Suntem inca la inceput, putem spune ca au trecut 2 ani, in care am evoluat si am facut pasi semnificativi in conturarea unui produs de lux, de la materialele componente pana la ambalaje. Si, nu in ultimul rand, in poveste, concept vizual, constructie site, etc.

 

Profilul clientilor

Ne adresam unei nise, un produs adresat persoanelor sofisticate, ”fashioniste”, care stiu sa poarte un accesoriu statement.

 

Echipa

Suntem 4 persoane in echipa care credem cu tarie ca aceasta geanta minunata va ajunge sa se vinda in toata lumea. Fiecare dintre noi este responsabil de bucatica lui: unul modeleaza lemnul si asambleaza produsul, altul creaza curelele, altul se ocupa de controlul calitatii produsului, procurarea materiilor prime si livrarea comenzilor.

Iar eu ma ocup de strategia de dezvoltare, de identificarea canalelor noi de vanzare si afiliere, dezvoltarea de noi produse.

 

Directii de dezvoltare

Suntem constienti de faptul ca produsul nostru are nevoie de un marketing online puternic. Ne-ar ajuta afilierea la un online fashion retailer care sa ne propulseze si prezenta produsului in concept store-uri internationale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related