[Concluziile lui 2018] Florin Maxim: Omul, care ar trebui sa fie baza brandului, e mort, fie de foame fie de nervi, de la televiziunile de stiri

[Concluziile lui 2018] Florin Maxim: Omul, care ar trebui sa fie baza brandului, e mort, fie de foame fie de nervi, de la televiziunile de stiri

Ne-am straduit cu totii sa mentinem un ranjet pe fata cand de fapt inauntru se cutremurau peretii, rezuma anul trecut Florin Maxim, managing director Smite. 

Atunci cand vine viitura nu se opreste la usa, iti face mocirla de juma de metru in casa. Pai numai cu ce s-a intamplat in septembrie/octombrie, impreuna cu "capacul" din decembrie de la bursa si poti sa inchizi 50% din agentii.

Dar asta a fost 2018. In 2019 va fi mai bine. Nu ne opreste nimeni sa speram. Asa ne indeamna si Florin: sa tinem noi optimismul sus aici, ca in transee e mai greu de gasit. Pai, ce sa facem, incercam.

 

2018 pe scurt

Cel mai contrastant an interior/exterior. Ne-am straduit cu totii sa mentinem un ranjet pe fata cand de fapt inauntru se cutremurau peretii. Ma refer deopotriva la oameni, firme si sectoare.

 

In publicitate

Repet ce am spus si anul trecut. Suisurile si coborasurile nu sunt ale publicitatii in Romania, ci ale clientilor. In afara de 1-2 sectoare in care chiar ai nevoie de advertising, suntem toti niste implementatori de planuri de marketing.

 

In agentie

Am gasit anul asta niste oameni foarte misto si sunt recunoscator pentru asta.

Ne-au plecat 3 gravidute in concediu si iar ma bucur tare. Smite se pare ca este un influetator pentru cresterea natalitatii... la un moment dat eram 3 oameni care aveam cate 3 copii acasa :)

Si am rupt norii cu proiectul nostru intern, Hospitality Culture Institute.

 

Cat din atmosfera generala a lui 2018 s-a resimtit in publicitate

Atunci cand vine viitura nu se opreste la usa... iti face mocirla de juma de metru in casa. Pai numai cu ce s-a intamplat in septembrie/octombrie, impreuna cu "capacul" din decembrie de la bursa si poti sa inchizi 50% din agentii. Suntem un sector mic si ne zboara astia cum vor ei.

 

Cuvantul anului

Moromete

 

Trenduri-vedeta

Ma depaseste subiectul...cred ca baietii/fetele pe la creatie sunt mai in forma. De pe partea mea s-a vazut ca a inceput sa ne intereseze tare rau de tot ce simte omul. Asta imi zice mie ca a fost un an fabulos in margini pe la telecoame, banci, tech, retail.

 

”Purpose”

Am vazut si cateva pe la noi prin curte... nu am cum sa ma mir ca revin la moda pantalonii evazati. Asa e lumea, se invarte!

 

Politica si brandurile

Brandul e ce iti spune cetateanul despre produsul sau serviciul tau. Asa era parca la carte?

Legaura dintre brand si politic e la Moromete: tu il intrebi de ceva si el iti zice de altceva.

Omul, care ar trebui sa fie baza brandului, e mort, fie de foame fie de nervi, de la televiziunile de stiri.

Ce brand se poate cladi pe o asemenea societate? ZERO!

 

Anul centenarului

L-am ratat si pe asta!

 

Campanii misto

Aia cu capra vecinului de la GMP parca.

 

Optimism

Tineti-l voi sus, de la gazeta. Ca noi astia din transee suntem cu "enemy at the gates". Nu sunt capabil de optimism acum.

 

Cum te pregatesti pentru 2019

Am tot zis, astept mai mult curaj. Mai multa initiativa antreprenoriala. Mai multi rechini. (Si in cap imi vine in timp ce scriu... de unde sa te muste ursul daca el e nascut la ZOO??!!)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related