Toate ideile la start! Se cauta 5 candidati finalisti pentru CelMaiBinePlatitJob din marketing

Toate ideile la start! Se cauta 5 candidati finalisti pentru CelMaiBinePlatitJob din marketing

Bine v-am regasit, creativi de pretutindeni. Nu avem urari de anul nou, caci stim deja cum 2019 v-a lovit cu inspiratie: dupa aproape 1.000 de idei inscrise in cursa pentru CelMaiBinePlatitJob, 585 au fost si validate, reusind sa accentueze, in mod autentic si ingenios, principalul atribut al gamei de produse din carne Maestro: ingredientele 100% naturale.

In momentul de fata, vorbim despre 17 idei semifinaliste, provenind dinspre Top 10 Creatori (reiesit in urma sistemului de notare al juriului, voturile Judecatorilor si reactiile din social media) si, respectiv, pe baza preferintelor Boardului Caroli Foods Group, cei care au acordat 7 Golden Tickets catre cele mai promitatoare idei (sunt, pana la urma, cei mai buni cunoscatori ai categoriei in care ne-am aventurat).

De aici incolo ne bazam pe alte skilluri: autorii celor 17 idei vor sustine cate-o prezentare in fata juriului si a Boardului Caroli Foods. Totul se intampla pe fondul perspectivelor de bunastare ale castigatorilor.

Autorul ideii de campanie va ocupa, timp de 3 luni, un job de vis: regim de lucru de 2 ore pe zi si un salariu de cate 10.000 de dolari pe luna. Iar indiferent de rezultatul competitiei generale, cea mai populara idee inscrisa de un creativ profesionist este rasplatita cu 1.000 de euro

 

Hai la prezentarea din Arena Maestrilor

Evenimentul dedicat Creatorilor semifinalisti, Arena Maestrilor, va avea loc la hotelul Radisson Blu din Bucuresti (sala mare, etaj 1) pe data de 29 ianuarie. Incepand cu ora 12.00, cei 17 semifinalisti vor intra pe rand in sala si vor pitchui ideea care le poate  aduce CelMaiBinePlatitJob din marketing. Curiosii vor putea urmari prezentarile live pe pagina de Facebook Maestro, dar sunt asteptati si la fata locului, printr-o inscriere la [email protected]; deadline 27 ianuarie, ora 22.00. Dupa confirmarea echipei Maestro, esti printre cei cu locuri asigurate (ele sunt limitate si se acorda in ordinea cronologica a solicitarilor).

Daca te numeri printre cei 17 semifinalisti, felicitari si apoi la treaba! Trebuie sa-ti vinzi ideea cat mai convingator printr-un speech argumentat de 5 minute, tinut in fata juriului expert si a Boardului Caroli Foods Group, urmand ca alte 5 minute sa fie dedicate unei sesiuni de intrebari privind potentialul si particularitatile fiecarei idei.

 

Cu cine te confrunti?

Pe cine va trebui sa convingi? Un juriu in care sunt reprezentate mai toate departamentele unei agentii, format din: Andrei Canda (iSense Solutions) - Research Expert, Adina Vlad (Unlock Market Research) - Research Expert; Tudor Cuciuc (Fiodor Ad Studio) - Creative Expert; Laura Georgescu Baron (HiFi Production) - Production Expert; Cristian Manafu (Evensys) - Digital Expert, Alex Negrea (consultant social media) - Digital Expert, Cristian China Birta (blogger si antreprenor) - Digital Expert, Alexandra Iavorschi (Starcom) - Media Expert, Anca Rancea (consultant PR) - PR Expert si Mugur Patrascu (Screen Native) - Marketing Expert.

Si, desigur, nu putea lipsi de la fata locului Boardul Caroli Foods Group, cel care a extras maximum 7 idei preferate, indiferent de popularitate, pentru a le aduce direct in etapa prezentarii.

 "A fost chiar dificil sa alegem doar 7 idei care sa beneficieze de cate un Golden Ticket; am remarcat mai multe idei interesante, cu potential, lucru pentru care le multumim tuturor celor care au acceptat provocarea MAESTRO, tuturor celor care au alocat din timpul lor sa contribuie la urmatoarea idee de promovare a Gamei Maestro de la Caroli.

In selectarea celor 7 idei care sa continue competitia, noi, membrii din Boardul Caroli Foods, am tinut cont in principal de ideea propusa si potentialul ei - si mai putin de executie", a declarat Anamaria Bajan (Marketing & PR Director, Caroli Foods Group).

 

Tips & tricks 

Din capul locului iti spunem: fii foarte atent/a la timp; cele 5 minute alocate fiecarei prezentari nu sunt "flexibile". Prezentarea nu are un format standard, nici rigid: se accepta role-play, scenete cu prieteni, fonduri muzicale, obiecte de recuzita, orice ar putea contribui la ilustrarea cat mai convingatoare a ideii inscrise (cu tot cu .ppt-uri, filmulete, flip charts si alte materiale de suport).

Nu uita nici ca aplici pentru un job, asa ca in fata juriului nu-ti vei vinde doar ideea, ci si pe tine insuti, cu experienta acumulata pana acum. Si nu te panica daca, la final, nu are nimeni intrebari: poate insemna ca, pur si simplu, ti-ai facut treaba foarte bine (fiind clar si la obiect).

Prezentarea e un moment-cheie in care poti construi o viziune, poti aduce o valoare adaugata inscrierii tale, sau o poti demonta fara sa vrei. Asa ca, pentru cei mai neinitiati in arta prezentarilor de la client, dar si cei care n-ar zice "nu" unor sfaturi si incurajari (nu prea exista doua prezentari la fel), juriul-expert livreaza nuantat:

Incercati sa folositi timpul pentru a raspunde la intrebarea “de ce ideea ta e cea mai potrivita pentru a fi folosita ca mod de promovare a gamei Maestro?". Veniti cu cat mai multe argumente clar formulate. 

Nu repetati ce este deja mentionat in propunerea inscrisa. Juriul e foarte familiarizat cu ideea voastra, iar calitatea si modul in care ati prezentat-o in prima etapa v-a adus mai departe in competitie. Acum e momentul sa argumentati propunerea axandu-va cat mai mult pe produs si beneficiile acestuia, sa ne vorbiti despre insight, despre cultura populara, despre atmosfera sau mood! (Mugur Patrascu - Marketing Expert)

 

In ciuda emotiilor pe care le veti avea, fiti nebuni! Ne-ar placea sa iesim si la momentul prezentarilor din cliseele care tin de cum sustii o prezentare in public! Folositi-va de modul vostru de a fi pentru a va diferentia si a iesi din tipare. Fiti concisi si faceti referire doar la ideea voastra, nu si la cele venite de la competitori. Dar identificati concurentii/ideile similare si raspundeti la intrebarea "de ce voi sunteti mai buni decat ceilalti". (Anca Rancea - PR Expert)

 

Viata gamei Maestro nu se opreste o data cu implementarea ideii castigatoare. Brandul va crea de-a lungul timpului o viata a lui, iar un argument bun la prezentare poate raspunde intrebarii: cum s-ar incadra ideea ta intr-o comunicare consistenta a Gamei Maestro din ingrediente 100% naturale pe termen mediu si lung? Am gandit etapa prezentarilor tocmai pentru a va da ocazia sa ne convingeti "live" cu strategia voastra de comunicare.

Totodata, incercati sa puneti lucrurile in context si sa folositi, in cele 5 minute, cat mai multe argumente relevante pentru a ne convinge ca ideea propusa e cea mai potrivita din TOP 17. Cum va convinge aceasta idee consumatorul din Romania ca gama de produse Maestro este o optiune pe lista lui/ei de cumparaturi? (Anamaria Bajan – Marketing & PR Director, Caroli Foods Group)

Pentru mai multe perspective despre cum e cu prezentarile de la client, te trimitem chiar aici.

Iar daca in continuare simti ca ai nevoie de o mana de ajutor, Caroli Foods iti pune la dispozitie un trainer specializat, cu care poti lucra in prealabil alaturi de echipa ta, pentru a atinge potentialul maxim din timpul prezentarii.

 

Judecatori, uniti-va!

Intre timp, sa nu omitem aportul Judecatorilor, cei responsabili de evaluarea lucrarilor inscrise pe platforma CelMaiBinePlatitJob, carora le sunt rezervate o serie de premii -- culminand cu o excursie in Bali pe care ne-o dorim probabil toti oricand, oriunde.

Si, pentru ca nu poti avea ochi bun pentru idei in lipsa lui, retine: cel mai important instrument de lucru in ceea ce te priveste, Judecatorule, este brieful. Studiaza Topul semifinalistilor, evalueaza cu simt de raspundere si, astfel, participa la identificarea celei mai potrivite campanii de promovare a produselor Maestro in randul consumatorilor romani.

 

Pe ultima suta, catre 30.000 de dolari

Odata bifata etapa prezentarii, cele 17 idei semifinaliste vor parcurge inca o perioada de votare/popularizare in social media, reactiile publicului fiind relevant in ochii Boardului Caroli (aviz!). Cele mai apreciate 5 idei primesc un pass de intrare in birourile Caroli Foods Group, unde autorii/echipele isi vor putea sustine ideea din nou, la interviurile cu membrii Boardului companiei.   

Vom afla apoi cine este marele castigator al celui mai rentabil job din marketing dintotdeauna si cum arata o idee de 30.000 de dolari, cu un buget de implementare de 50.000. Detalii despre timeline-ul competitiei gasesti aici. Noua nu ne ramane decat sa-ti uram succes la prezentare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related