2018 pentru Global Records: 1 an cât 3.970. Cum arată în cifre anul care tocmai s-a încheiat pentru muzica produsă de Global Records

2018 pentru Global Records: 1 an cât 3.970. Cum arată în cifre anul care tocmai s-a încheiat pentru muzica produsă de Global Records

2018 a fost un an în care muzica Global Records s-a auzit peste tot în lume! De la INNA, la The Motans, Delia, Vanotek sau Carla’s Dreams, muzica artiștilor Global Records a cucerit mapamondul și s-a aflat constant în cele mai importante topuri internaționale. Piesele lansate în 2018 sub marca Global Records nu numai că s-au auzit în 195 de țări, adică în toate țările de pe Glob, dar au și adunat nu mai puțin de 642 de milioane de vizualizări. Mai mult decât atât, fanii au petrecut peste 34 de milioane de ore ascultând muzica Global Records, ceea ce în ani înseamnă 3.970.

Global Records sounds different, iar 2018 în cifre a arătat astfel:

  • Un total de 642 de milioane de vizualiări pe YouTube
  • 20 de piese prezente în Top 10 Mediaforest
  • 60 de piese în trending pe YouTube
  • 34,8 milioane de ore au petrecut fanii ascultând piesele artiștilor Global Records lansate în 2018. Asta înseamnă 970 de ani.
  • din 47 de săptămâni, Global Records a fost constant 25 de săptămâni no. 1 pe radio şi 30 de saptămâni no. 1 pe TV.
  • 120 de lansări într-un an

Cu un portofoliu impresionant, Global Records a lansat anul ce tocmai s-a încheiat 120 de piese care au ajuns repede în topurile de specialitate. 2018 a stat sub semnul unor proiecte importante. The Motans a lansat primul album, „My Gorgeous Drama Queens”, pe 7 martie. Printre piesele incluse pe album se numără „August”, „Nota de plată”, „Versus”, „Drama Queen”, „Friend Zone”, „1000RPM”, dar și „Weekend”, lansată împreună cu Delia, cu peste 24 de milioane de vizualizări, care a devenit piesa anului 2017, potrivit Mediaforest. Tot anul acesta, The Motans a lansat împreună cu INNA piesa „Pentru că”, o colaborare mult așteptată care are în acest moment peste 16 milioane de vizualizări și care a fost prezentă în cele mai importante topuri muzicale.  Tot în 2018 The Motans a lansat „Înainte să ne fi născut” și „Maraton”.

2018 a fost un an plin pentru INNA, care a devenit primul artist român reprezentat de casa de discuri ROC Nation a lui Jay-Z, cu albumul „YO”, alături de artiști internaționali precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith. Acest album este unul de suflet pentru artistă, fiind compus integral în limba spaniolă de aceasta. Albumul va conține 11 piese, iar fiecare spune povestea unui alt personaj, a unei alte stări pe care INNA simte că a trăit-o în altă viață. Piesele se numesc: „RA”, „Contigo”, „Iguana”, „Si”, „Mama”, „Sin Ti”, „Locura”, „Fuego”, „Tu Manera”, „La Vida”, „Gitana”, „Te Vas”.

INNA a lucrat intens în ultimii doi ani pentru a compune albumul “YO” în spaniolă, iar pentru promovarea lui a cântat la evenimentul Telehit pe Estadio Azteca în fața a zeci de mii de fani, a participat la Latin Grammy Awards, a făcut un promo tour la cele mai importante televiziuni și radiouri din Mexic și a dat interviuri pentru publicațiile cele mai importante precum Cosmopolitan Mexic, Vogue Mexic, Rolling Stones etc. Lansate la finalul lui 2018, primele două piese de pe albumul „YO”, „RA” și „Iguana”, au acumulat împreună până acum aproape 16 milioane de vizualizări pe YouTube. Tot în 2018, INNA a susținut un turneu în Statele Unite ale Americii și Canada, turneu care a inclus 9 concerte în Montreal, Long Island, Washington DC, Los Angeles, Seattle, San Francisco, Scottsdale, Miami și Chicago.

2018 a fost și anul în care Dan Bălan a continuat povestea celebrului hit „Dragostea din tei”. Nominalizat la premiile Grammy și autor al unora dintre cele mai cunoscute hit-uri mondiale, Dan Bălan a lansat „Numa Numa 2”, o continuare a fenomenului „Dragostea din tei”. Videoclipul piesei a fost filmat în Uganda, Africa, acolo unde Dan Bălan a avut drept parteneri de filmare peste 100 de copii dornici să danseze și să ofere lumii întregi o parte din energia lor.  În patru luni de la lansare piesa „Numa Numa 2” a adunat deja peste 46 de milioane de vizualizări pe YouTube.

Pentru Delia anul 2018 a stat sub semnul acadelelor, dar și al lui „Despablito”. Piesa lansată în colaborare cu Grasu XXL a ajuns #1 în trending imediat după lansare, iar povestea sa conține umor cât cuprinde în versuri și imagine, culoare, un pic de spirit latino și Columbia adusă în România printr-un scenariu amuzant. Chiar înainte de mult-aşteptatele concerte

Acadelia de la Sala Palatului, Delia a lansat și piesa „Acadele”, compusă de ea, cu un clip la care s-a folosit peste o jumătate de tonă de zahăr.

„Beretta”, „Pe umerii tăi slabi”, „Poetic și murdar”, „Frica”, „Lacrimi și pumni în pereți” sunt piese cu care Carla’s Dreams și-a încântat fanii în 2018. Totodată, pentru al treilea an consecutiv, concertul de la Arenele Romane, „Monomaniac”, a fost sold out. Anul s-a încheiat pentru Carla’s Dreams cu un proiect original, „Nocturn”, un proiect muzical curajos care cuprinde mai multe acte și care a fost anunțat simplu, în stilul lor caracteristic: „Carla’s Dreams a intrat în faza „Nocturn”. O noapte ce va dura 200 de zile.”

Și noua generație are un cuvânt de spus în muzică, astfel că 2018 a fost un an de succes pentru proiectul 5GANG. Odată cu lansarea piesei „SOS”, proiectul din care face parte Selly a confirmat că este un adevărat fenomen în rândul tinerilor consumatori de muzică și online: piesa a avut 1 milion de vizualizări la o zi de la lansare și a fost #1 în Trending YouTube, cu teaser pe locul al doilea. La două săptămâni de la lansare, piesa continuă să fie #1 în trending și are aproape 7,5 milioane de vizualizări. Tinerii au fost prezenți anul trecut și în Turneul Vloggerilor, primul eveniment de acest gen organizat la nivel național la noi. Alături de ei s-a aflat și Lino Golden, care în 2018 a cunoscut succesul cu piesa „Panamera”, care a intrat pe radio și a adunat peste 30 de milioane de vizualizări, devenind piesa unei generații.

An de an Global Records descoperă și lansează talente importante din industria muzicală, aşa cum s-a întâmplat cu The Motans sau Irina Rimes. Iar anul 2018 poate fi considerat anul lui Mark Stam, noua revelație din peisajul muzical românesc. După succesul pieselor „Impar” și „Doar noi” și după 20 de săptămâni de prezență în topurile radio și TV, unde s-a clasat pe poziții de vârf, Mark a lansat piesa „Vina mea” și este în acest moment unul dintre cei mai fresh artiști din noua generație.

Tot în 2018 Irina Rimes, cooptată în acest an și în juriul emisiunii „Vocea României” de la Pro Tv, a lansat un proiect original, o carte-album. „COSMOS”, cel de-al doilea material discografic din cariera sa, a fost lansat în cadrul unui spectacol muzical la Teatrul de Operetă Ion Dacian. Prin intermediul pieselor, artista și-a condus invitații într-un alt cosmos, în cosmosul ei. „COSMOS” reprezintă o poveste inspirată din trăirile, sentimentele și emoțiile Irinei, exprimate atât prin intermediul pieselor ce se regăsesc pe album, cât si prin intermediul poeziilor din cartea albumului.

Muzica lui 2018 a însemnat pentru topurile din România și hit-ul „Lock My Hips” semnat de Karmen, care are peste 15 milioane de vizualizări pe YouTube și care a fost difuzat în heavy rotation, dar și piesa Antoniei, „Matame”, sau sound-ul inconfundabil al lui Vanotek, ajuns în topuri și peste hotare.

Platforma Global, formată din Global Records, casă de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenție de evenimente și Global Talent United, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Carla's Dreams, Delia, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related