[Concluziile lui 2018] Sorin Trâncă: Sunt momente în care România a ajuns să mă doară, efectiv

[Concluziile lui 2018] Sorin Trâncă: Sunt momente în care România a ajuns să mă doară, efectiv

Nu poți izola în niciun fel performanța în publicitate de pulsul societății, spune Sorin Trâncă (Managing Partner, Friends\TBWA). 2018 s-a terminat, dar concluziile și efectele lui nu. Nu încă. Începem 2019 luând ce a fost bun până acum, analizând ce a fost rău, încercând să fim mai buni. Tocmai de aceea, cuvântul lui 2018 în publicitate a fost, pentru Sorin, o întrebare: Optimism? Adaugi oameni (buni) și semnul de întrebare își pierde încet-încet puterea. Ceea ce dorim tuturor anul acesta.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related