[Concluziile lui 2018] Florence Luca: Am iesit din zona de confort iar schimbarile ne-au prins bine

[Concluziile lui 2018] Florence Luca: Am iesit din zona de confort iar schimbarile ne-au prins bine

Clientii sunt mai deschisi sa incerce lucruri noi, sa accepte continut custom si sa renunte la imagini sau platforme de stock care, de multe ori, nu spun o poveste, crede Florence Luca, Managing Director Digital Friday. Mai mult ca oricand, doresc campanii care sa lase ceva in urma. Cu toate acestea, pitchurile au devenit noul abonament la sala, mai spune ea. Cu bune si rele despre 2018, clienti, target, purpose si schimbarile care au transformat industria anul acesta, in randurile de mai jos.

 

Nimic nu este intamplator. Am iesit din zona de confort iar schimbarile ne-au prins bine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

In good marcomm, there's no idea without implementation, no strategy without tactics, no wow without work. And that's what The Good Company is all about. Since 2014, we make good things happen around the marcomm... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related