În continuarea planurilor de integrare, agenția de publicitate WOPA și-a completat serviciile de ATL și BTL cu divizia de digital după ce, la începutul anului, a achiziționat Hippos.
WOPA este o agenție full integrată și își consolidează poziționarea drept consultant strategic de marketing venind în întâmpinarea viziunii clientului cu know-how-ul și resursele necesare pentru campanii integrate.
“ La WOPA credem în #nobullshitadvertising: nu este vorba doar despre idei, ci despre a le transforma în realitate. Esența viziunii WOPA este de a da voce fiecărui brand prin campanii complexe, integrate și relevante. Credem că fiecare campanie trebuie să poarte un mesaj corent și relevant al brandului și să transmită acest mesaj cu un suflu unic și creativ, adaptat fiecărui tip de consumator și canalelor unde comunicăm cu acesta. Așa că achiziția agenției Hippos a fost un pas firesc prin care ne propunem să ne atingem mereu obiectivele, completându-ne astfel capabilitățile noastre de ATL și BTL cu cele de digital și social media”, a declarat Ionuț Datcu (Managing Partner).
Toate eforturile depuse de către WOPA înspre zona de digital în utimul an s-au concretizat cu câștigarea premiului Silver la gala Internetics, secțiunea Full Digital, pentru campania “O mamă la nevoie se cunoaște”, realizată pentru Asociația Berarii României.
În contextul unei frecvențe ridicate a accidentelor rutiere produse de tineri cu vârsta între 18-30 de ani din cauza consumului de alcool, WOPA a ales să realizeze campania de responsabilizare într-o manieră creativă, înțelegând nevoia pentru o abordare care să nu arate cu degetul, ci să „vorbească” pe limba unui target reticent în a accepta ușor astfel de mesaje.
Ideea creativă a fost transpusă într-o serie de spoturi avându-l că protagonist pe Alex Coteț (Sector 7) în rolul prietenului care, cu mult umor, își asumă rolul de mamă cicălitoare, dar ocrotitoare, și transmite un mesaj simplu, dar ferm: Fără alcool la volan!
În doar două luni de derulare, campania s-a bucurat de un real succes: peste 1 milion de vizionări pe YouTube, mai mult de 7 milioane reach pe Facebook și peste 100.000 de reacții pozitive.