Virgil Ianțu și KRUK România desfășoară campania ”Copiii spun… despre bani, cu KRUK”, al cărei scop este atragerea atenției asupra importanței adoptării unei conduite financiare adecvate nevoilor și posibilităților fiecăruia. Discuțiile spontane purtate cu copiii arată că, de multe ori, aceștia ne reamintesc de anumite valori pe care, uneori, adulții ajung să le ignore.
Seriozitatea lui Virgil Ianțu a pălit întotdeauna în contextul asocierii unor proiecte care implica și copii. Un studiu Unlock Research, realizat în urmă cu ceva timp, definea persoana lui Virgil Ianțu ca fiind o celebritate integră, extrem de serioasă, in acelasi timp calda și carismatică atunci când este corelată cu copiii. Același studiu arăta și că oamenii îl doresc înapoi pe TV, cu o emisiune dedicată copiilor, așa cum este “Copiii spun lucruri trasnite”. Zis și făcut! Alături de RAA (Romanian Artists Agency), agenția care îl reprezintă, Virgil Ianțu a creat “Copiii spun...”, un produs-umbrelă, materializat în ultimii 2 ani în cursuri de dezvoltare personală pentru copii, o carte de povești și o serie de interviuri online cu copii pentru oameni mari. Anul trecut artistul a filmat un sezon care se regăsește pe platformele sale de comunicare digitale, YouTube și Facebook. În acest an revine, într-un context interesant, alături de KRUK România, companie preocupată să transmită noțiuni de educația financiară clientilor săi, informații menite sa le redea acestora echilibrul bugetului familial.
Pornind de la faptul că cei de la KRUK sunt permanent preocupați de oferirea de soluții educaționale orientate spre lărgirea cunoștințelor românilor pe tema finanțelor, brieful primit a fost acela de a-i face pe oameni să înțeleagă că dacă primești ceva trebuie să dai înapoi, iar aceasta este prima lecție pe care o învață copiii, încă de la prima ieșire în parc.
”Prin inocență și spontaneitate, copiii reușesc adesea să ne reamintească valori de conduită socială de care uneori uităm, prinși fiind cu preocupările vieții de adult. Această colaborare ne ajută să subliniem într-un mod plăcut și pe înțelesul tuturor importanța unui comportament financiar adaptat nevoilor, dar și posibilităților fiecăruia dintre noi,” a spus Roxana Mihul (Marketing & PR manager KRUK România).
“A fost o plăcere să dezvoltăm conceptul creativ pentru Despre bani, cu KRUK, pentru că brieful corespundea foarte bine cu profilul lui Virgil și cu zona lui de interes – adică să îi învețe prin joacă, pe copii, cum să facă alegeri responsabile. Noi, la RAA, ținem foarte mult la partea de cercetare de piață, la dezvoltarea de produse noi pentru artiști, care să fie în concordanță cu așteptările pe care publicul/comunitatea lor le au. În cazul de față aveam să vorbim despre valoarea banilor și despre onestitate, totul pe un ton prietenos, din care copiii și adulții pot trage propriile concluzii. În plus, există o afinitate foarte bună între publicul lui Virgil și soluția aleasă pentru a face cunoscut demersul educativ al celor de KRUK, ceea ce înseamnă că rezultele vor fi dintre cele mai bune”, a declarat Ana Maria Apostoiu (talent manager și co-fondator Romanian Artists Agency).
Sezonul Despre bani, cu KRUK cuprinde 6 episoade, care vor fi încărcate pe canalul de YouTube KRUK România și vor fi distribuite și pe pagina de Facebook a lui Virgil Ianțu.
Echipa de producție:
Romanian Artists Agency
Ana Maria Apostoiu – Talent Manager
Andrei Gheorghe , Diud Studio – Regie
KRUK România:
Roxana Mihul – Marketing & PR Manager
Daniela Dochia – Senior Communication & PR Specialist