Coca-Cola - ursuletii

Mai exista oare cineva care sa nu cunoasca seria de reclame Coca Cola cu ursuletii polari? Daca da, inseamna ori ca nu aveti televizor (ceea ce ar fi cat de cat de inteles) ori aveti televizor si nu va uitati la el (ceea ce nu as putea sa inteleg).

In orice caz, ideea campaniei ar fi cam asa: se ia o familie de ursuleti polari pufosi si cu maiestrie animati, li se da Coca Cola la discretie si....gata: se obtine un spot memorabil.

In ultima reclama, una din cele mai reusite de pana acum, pentru a desface o sticla de Coca Cola, nimic nu e imposibil. Luna de pe cer este folosita pe post de desfacator de sticle. Efectul vizual si intreaga productie sunt desavarsite.

Intreaga reclama iti creeaza impresia de film Disney, iar targetul campaniei se contureaza clar: familia. Atmosfera feerica, linistitoare, plina de fantezie are toate sansele sa convinga. Te convinge prin "feelingul" pe care il ai urmarind reclama, prin tesatura ideala de ursuleti inocenti (pe care nu te poti abtine sa nu-i iubesti), fantezie si vis, prin umor inocent si reverie.
Cred ca ati prins ideea si ati inteles ce trebuie sa faceti daca doriti o familie fericita. Nu, nu trebuie sa le dati luna de pe cer, Coca Cola ajunge.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related