Divizia de training-uri corporate Formula4 soluționează nevoile de transformare digitală și de dezvoltare profesională ale companiilor prin strategii și tactici de marketing online, special alese pentru a rezolva nevoile specifice business-ului.
Adresându-se business-urilor medii și mari care își doresc să motiveze și dezvolte echipele interne, training-urile corporate susțin creșterea companiilor prin activități de online special gândite pentru atingerea obiectivelor de marketing.
Seria de cursuri corporate Formula4 susținută pentru compania Professional Brands Marketing & Distribution, lider local în piața profesională de îngrijire a părului de peste 25 de ani, a avut scopul de a identifica tendințele de transformare digitală din industria de beauty și de a dezvolta abilitățile digitale ale echipelor interne cu obiectivul de a-și servi mai bine și mai eficient clienții. Training-urile corporate au pus bazele unor strategii sustenabile de digital.
Sesiunile de training au constat în transfer de know-how și expertiză de digital marketing pe subiecte legate de strategia de conținut și reclame pentru Social Media, strategie și implementare de Google Ads, motoare de căutare, măsurare și optimizare eficiente. Participanții au dobândit informații structurate care să faciliteze atât dezvoltarea strategiei cât și implementarea online, exploatând totodată canalele și instrumentele digitale adecvate obiectivelor fiecărui brand din portofoliul companiei.
„Luând în considerare tendințele tot mai pregnante de dezvoltare a business-urilor prin marketing online și piața tot mai ancorată în rețele sociale, am înțeles că strategiile digitale cântăresc tot mai greu în atingerea obiectivelor pentru fiecare brand din portofoliul nostru. Am optat pentru sesiunile interne de training susținute de Ciprian Susanu din dorința de a înțelege cum funcționează industria de marketing online locală, modul în care ne putem atinge indicatorii de performanță prin strategii coerente de digital și pentru a atinge un nivel comun de know-how în cadrul companiei. După parcurgerea training-urilor am dobândit cunoștințele necesare pentru a dezvolta o strategie de digital ca parte integrantă a strategiei de business” declară Marcel Mureșan (General Manager Professional Brands Marketing & Distribution).
„Comunicarea și promovarea eficiente pe fiecare canal online și conturarea unei strategii de digital marketing sunt esențiale în ecuația experienței oferite de brand-uri audiențelor vizate. Creșterea companiilor depinde tot mai mult de capabilitățile echipelor interne de marketing. Din acest motiv am dezvoltat divizia de training-uri corporate Formula4, training-uri în care abordez diferite segmente ale marketingului online în funcție de industria și de tratectoria dorită de companie. Training-urile susținute pentru echipele interne ale Professional Brands Marketing & Distribution au mizat atât pe transfer de cunoștințe teoretice cât și pe exerciții practice personalizate cu scopul de a facilita depășirea indicatorilor de performanță asumați de brand-urile din portofoliu,” spune Ciprian Susanu (Fondator Formula4).
Ciprian Susanu este consultantul în digital marketing cu expertiză în strategie de marketing online și de business dobandită prin implementarea proiectelor de succes dezvoltate atât alături de echipele pe care le-a îndrumat, pentru multiple categorii de brand-uri și clienți, cât și din poziția de antreprenor cu Dare Digital, agenția independentă de marketing digital integrat. În cei 13 ani de experiență, Ciprian a participat activ la dezvoltarea industriei de digital din România având o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică cât și din perspectiva canalelor de comunicare, a instrumentelor și tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu, formând zeci de profesioniști în digital marketing și gestionând peste 300 de proiecte pentru din industrii variate.