Ar fi asa. Cezar Panait, Group Creative Director at NEXT Advertising, scoate bilantul din cladirile pline de oameni si cifre si il creste in casa, cat mai personal si sincer. A facut 40 de ani anul acesta, baiatul lui a inceput scoala, si-a prins degetul in lift (va avertizam, urmeaza o imagine cu degetul care v-ar putea afecta emotional), iar noul director de creatie al agentiei nu e serpilian. Altfel, in afara casei si sufletului, 2018 a vrut referendum, injuraturi si catedrale si 2019 pare ca pregateste chestii si mai si. Cu tot ceea ce se intampla socialo-politic, publicitatea incepe iar sa semene cu o Alba ca Zapada, inocenta, naiva si zapacita.
[Concluziile lui 2018] Cezar Panait: Celebrul “disruption” s-a mutat in stirile reale, publicitatea pare mic copil
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: