Boardul Caroli intercepteaza cursa pentru CelMaiBinePlatitJob din marketing: 7 Golden Tickets trimit 7 idei direct in fata juriului

Boardul Caroli intercepteaza cursa pentru CelMaiBinePlatitJob din marketing: 7 Golden Tickets trimit 7 idei direct in fata juriului

Daca timpul nu iarta pe nimeni, deadline-urile cu atat mai putin. Iar pentru cei care au pus ochii pe CelMaiBinePlatitJob din marketing, inceputul lui 2019 se apropie vertiginos. Reamintim: va primi cel mai bun salariu acordat vreodata pe meleaguri romanesti (10.000 de dolari lunar, timp de 3 luni, pentru 2 ore de lucru pe zi) cel/cea care va inscrie o idee geniala de a promova gama de produse din carne procesata Maestro, bazandu-se pe atributul ingredientelor 100% naturale. 30.000 de dolari, astfel, pentru o idee de campanie.

Pana aici, totul clar: ideile inscrise pana pe data de 3 ianuarie candideaza pentru TOP 10 CREATORI pe platforma concursului. 

E, si acum urmeaza o veste foarte buna: te poti desprinde cu totul de presiunea timpului, dar si de cea a scorurilor competitiei. Cei 7 membri ai Boardului Caroli stau permanent cu ochii pe ideile nou-inscrise; si nu e de mirare: fiecare dintre ei poate oferi unui creativ norocos (si inspirat) cate-un Golden Ticket. Asta inseamna ca maximum 7 idei inzestrate cu tot atatea Golden Tickets pot ajunge direct la prezentarea live din fata juriului expert.

Daca inscrii o idee in perioada 4-14 ianuarie, vei intra doar in cursa pentru cele 7 Golden Tickets, acordate de fiecare membru al Boardului Caroli Foods Group.

 

Se facea ca erau 7 Golden Tickets

In povestea competitiei noastre, rolul Willy Wonka nu putea reveni decat Boardului Caroli Foods Group. Boardul Caroli intruneste 7 membri, fiecare putand acorda cate-un Golden Ticket unei idei preferate care l-a convins prin zvac, prospetime, creativitate sau curaj. Pentru a intelege cum poti traduce acesti termeni intr-un proiect de comunicare din categoria produselor din carne preparata, brieful campaniei si produsele Maestro din ingrediente 100% naturale iti sunt cei mai buni prieteni. 

Cele 7 Golden Tickets pot fi acordate dupa voia si la latitudinea fiecarui membru al Boardului ideilor inscrise pana pe 14 ianuarie.

Din nou, vorbim strict de preferintele membrilor Boardului Carol - fiecare membru poate acorda sau nu cate-un Golden Ticket, propulsand maximum 7 idei (in afara celor regasite in TOP 10 CREATORI) si eliminand, astfel, responsabilitatea numarului de voturi sau like-uri pe platforma concursului ori in social media.

Si, la fel cum Charlie castiga fabrica de ciocolata a stimabilului Wonka prin merite proprii si personale, asa se va intampla cu creativii si ale lor forte creative: incepi cu un simplu Golden Ticket, prezinti ideea direct juriului, iar de acolo si pana la premiul de 30.000 de dolari nu mai e decat un pas.

 

Cu alte cuvinte: a nu se face rabat creativ

Acesta nu este un exercitiu si nici vreo simulare. Poate ai observat, de pilda, ca juriul Expertilor aminteste de o intreaga agentie full-service cu departamente bine conturate. In aceeasi zona se incadreaza asteptarile lor, dar si cele ale Boardului Caroli.

Se asteapta idei neconventionale, care nu s-au mai implementat pana acum, de impact, genul de idei misto care nu ajuta pe nimeni la sertar, ideile care inspira si care aduc valoare in viata consumatorilor. Nimic nu e exclus, creativitatea primeaza, dupa filtrul briefului. Si al resurselor. Vei avea la dispozitie, dupa alegerea ideii castigatoare, un buget de 50.000 de dolari pentru implementare - idee care poate promova fie un singur produs din gama Maestro, fie ansamblul produselor din gama. 

Te poti folosi inclusiv de tech in definirea sau propagarea ideii tale. Si aici reintroducem o intrebare, poate, utila: ce-ar face David Droga cu un brand de produse din carne produse din ingrediente naturale?

Analizeaza, gaseste raspunsul, perfectioneaza-ti bine de tot ideea si nu te descuraja nici ca n-ai strans destule voturi, nici ca nu vei avea timp sa le aduni. Boardul Caroli Foods Group nu-si vede de treaba undeva departe, e prezent la datorie, pus in tema si foarte interesat de ce poti demonstra. 

Trei dintre ei ne-au si spus cateva specificitati, ca sa stii mai precis cum ai putea sa-i cuceresti.

 

Cum lucrezi pe inima Boardului

Nu te opri doar la idee, gandeste competitia in ansamblu. "Cum deja ne apropiem de momentul in care se inchid inscrierile, 14 ianuarie 2019, i-as invita pe candidati sa se gandeasca la cele 3 etape ale competitiei ca la un tot unitar. Selectia candidatului care se va alatura echipei Caroli este cat se poate de riguroasa si serioasa, iar ideea e doar primul pas, prezentarea in fata juriului si interviurile cu Boardul fiind cel putin la fel de importante. (Khaled El Solh – CEO Caroli Foods Group)

"Am contribuit din plin la a da viata initiativei de «cel mai bine platit job din marketing», care pentru noi inseamna curaj de a experimenta. Ne aflam in decursul unui experiment al prospetimii, al valorii adaugate pe care o poti aduce dintr-o pozitie destul de independenta si dintr-o perspectiva diferita". (Anamaria Bajan – Marketing & PR Director)

Pune punctul pe i, nu pe langa. "Ideea pentru care imi voi folosi Golden Ticket-ul ar trebui sa fie nascuta din ADN-ul brandului, astfel incat sa se potriveasca DOAR acestor produse. Le-as sugera Creatorilor sa verifice daca pot atasa ideii lor un alt brand din aceeasi categorie de produse. Daca raspunsul este DA, recomandarea este sa mai lucreze la idee". (Anamaria Bajan – Marketing & PR Director)

Originalitate, dar nu uita sa gandesti strategic. "Creatorii n-ar trebui sa-si puna nicio bariera, sa fie cat de creativi pot, dar cel mai important este sa gaseasca o idee originala potrivita gamei de produse Maestro din 100% ingrediente naturale (si nu o copie a altor idei lansate pe piata de alte branduri, in alte tari). Avem nevoie de o idee care sa continue ce s-a comunicat pana acum si sa fie o platforma pe care sa putem construi in viitor". (Khaled El Solh – CEO Caroli Foods Group) 

Ia in considerare si pasii spre implementare. "Din punctul meu de vedere, asteptarile se indreapta catre o idee creativa care sa fie Memorabila, Pragmatica si usor de retinut. Si, daca va fi usor de pus in practica in etapa de implementare, lucrul asta poate fi un avantaj". (George Ungureanu – Sales & Logistic Director Caroli Foods Group)

Cere feedback din jur. "Sugeram un soi de verificare cu apropriatii: este o idee la care prietenilor le-ar placea sa se uite mai mult decat o singura data?". (Anamaria Bajan – Marketing & PR Director)

Ramai cu picioarele pe pamant. "Oamenii retin mai usor o abordare relaxata, funny, glumeata – in general suntem un popor vesel. Din punctul meu de vedere, o idee care ma binedispune si ma transpune imediat in poveste are sanse mai mari sa ma convinga sa incerc un produs". (George Ungureanu – Sales & Logistic Director Caroli Foods Group)

"Ne asteptam de la viitorul coleg sa fie acea ancora in realitate, alaturi de care sa facem o echipa puternica si sudata pentru a iesi pe piata cu o campanie care sa scrie istorie. Vorbim de un rol dual, castigatorul va fi, simultan, si client si agentie. Asa ca, poate, cel mai bine platit job in marketing va fi si jobul vietii lui! Cu siguranta, ne vom stradui sa fie o experienta memorabila". (Anamaria Bajan – Marketing & PR Director)

Video mai degraba decat PDF. "Sunt cateva idei in care avem, practic, versiunea Beta a unui potential spot TV in format pdf, dar eu prefer ideile prezentate in format video, transmit mult mai clar ideea si sunt mai usor de urmarit". (George Ungureanu – Sales & Logistic Director Caroli Foods Group)

 

Ce urmeaza de aici?

Castigatorii celor 7 Golden Tickets se vor alatura celor mai bune 10 lucrari inscrise in topul Creatorilor, cel din urma top efectuandu-se pe baza notelor finale, calculate in functie de notele juriului (40%), notele Judecatorilor de pe platforma (40%) si reactiile din social media (20%).

Odata intocmit topul celor 17 cele mai bune idei, ele vor fi supuse din nou votului pana la prezentarea live, in care autorii ideilor se vor reuni cu membrii juriului de experti pentru a-i convinge de ce ideea lor e cea mai potrivita. Ulterior, in urma votului si a discutiilor, vor fi alese 5 idei finaliste, dezbatute intr-o serie de interviuri alaturi de Boardul Caroli, care va decide la final cine va primi CelMaiBinePlatitJob din marketing. 

Dar intai si-ntai trebuie sa te prezinti cu lucrarea in competitie. Daca ai inscris deja, vezi daca nu mai rasare intre timp vreo propunere pe brief. Iar daca nu, ce mai astepti - urmatorul brief de 30.000 de dolari? 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related