Inovație. Calitate. Emoție. Referință. Sau, în trei cuvinte, Global Talent United. Sute de campanii originale, un portofoliu de talente variat, expertiza îndelungată în domeniu a unei echipe de profesioniști se reunesc acum sub numele Global Talent United, cea mai mare agenție de endorsement din România.
„Mă bucur foarte mult că reprezentăm un roster cu atât de multe și diverse talente. La Global Talent United ne propunem să le oferim tuturor uneltele necesare pentru ca aceste talente să atingă cel mai înalt nivel al performanței artistice, indiferent de domeniul in care activează fiecare. Know-how-ul echipei noastre, viziunea și experiența pe care le-am dobândit de-a lungul anilor reprezintă motorul punerii în mișcare pentru atingerea obiectivului nostru: acela de a aduce împreună cele mai relevante talente”, a declarat Ștefan Lucian (A&R Manager și fondator Global).
„Avem un model de business unic, care se bazează pe contentul de calitate creat de talentele din fiecare domeniu al industriei de entertainment. Am implementat unele dintre cele mai vizibile şi originale campanii de advertising, lucram cu brandurile mari din România și suntem prezenți în toate mediile de comunicare. Ne dorim ca Global Talent United să fie un hub al tuturor talentelor relevante, care să-și găsească the perfect match în brandurile cu care colaborăm”, declară Olga Juverdeanu (General Manager).
- Portofoliu variat
Acoperind toate segmentele de vârstă și interese, cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment, Global Talent United reprezintă artiști (INNA, Antonia, Delia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam), actori (Ada Condeescu, Letiția Vlădescu, Silviu Mircescu), online content creators (BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Selly, Vlad și Cristi Munteanu, NaddHu, Marisa Paloma, Irina Deaconescu), stand-up comedians (Micutzu, Badea, Bordea, Ana-Maria Calița, Ionuț Rusu, Rux), artiști vizuali (Ovidiu Solcan, Octavian Graure, Alexandru Simedru) și reunește într-o noua formulă conținutul promovat până de curând de Global Influencers și Trending Influencers.
- Relevanță
Agenția de endorsement Global Talent United reunește talentele cu cele mai mari și relevante comunități din online, cu cea mai puternică prezență pe radio (piesele artiştilor Global se aud pe toate posturile şi sunt prezente în cele mai importante topuri radio, în vreme ce Ionuţ Rusu sau Flick dau savoare emisiunilor pe care le prezintă), TV („Vocea României”, „X Factor”, „iUmor”, „Chefi la cuțite” etc.) și media, dar și cu cele mai multe premii în domeniul în care activează. INNA este unul dintre cele mai de succes branduri românești cunoscute la nivel internațional, cu piese cântate de oameni din toate colţurile planetei, Delia este autoarea unora dintre cele mai mari hit-uri și show-uri excepționale, premiată anul acesta cu Best Pop Artist și Best Personal Style la ELLE Style Awards, în vreme ce Alina Ceușan, de exemplu, este cel mai premiat fashion blogger de la noi, iar Matei Dima aka BRomania poate fi cu ușurință numit un deschizător de drumuri, care de curând a fost inclus de publicația „Decât o Revistă” pe lista celor 100 de oameni care vor defini România de mâine.
- Expertiză
Expertiza echipei care în ultimul an a muncit la conturarea Global Talent United își spune cuvântul în realizări importante, precum implementarea celor peste 600 de campanii de endorsement, unele dintre ele premiate la Cannes Lions, Webstock, Internetics, prezența în cele mai importante emisiuni TV și radio („Vocea României”, „X Factor”, „iUmor”, „Chefi la cuțite” etc.), 126 de hituri lansate, primul artist român licențiat la casa de discuri a lui Jay-Z, INNA sau lansarea an de an a unor talente importante din industria muzicală, aşa cum s-a întâmplat cu The Motans, Irina Rimes, iar anul acesta cu Mark Stam.
- Referință
De referință este colaborarea INNEI cu ROC Nation pentru albumul ”YO”, primul proiect al unui artist român licențiat la casa de discuri a lui Jay-Z. Albumul este unul de suflet pentru INNA, o manifestare prin muzică a trăirilor şi experienţelor sale, acesta fiind compus integral în limba spaniolă de artistă. ”YO” este primul produs de la noi promovat internațional de label-ul deținut de celebrul Jay-Z, care reprezintă artiști internaționali precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey, Damien Marley, Miguel, Willow Smith. INNA a lucrat intens în ultimii doi ani pentru a compune albumul “YO” în spaniolă, iar pentru promovarea lui a cântat la evenimentul Telehit pe Estadio Azteca în fața a zeci de mii de fani, a participat la Latin Grammy Awards, a făcut un promo tour la cele mai importante televiziuni și radiouri din Mexic și a dat interviuri pentru publicațiile cele mai importante precum Cosmopolitan Mexic, Vogue Mexic, Rolling Stones etc. Carla’s Dreams a mărturisit în direct în matinalul radio prezentat de Ionuț Rusu că, în opinia sa, INNA este primul artist român care va câștiga un Grammy.
Sub semnul originalității stau și evenimentele și concertele organizate an de an de Global. Anul acesta, Global Events a adus pe scenele mai multor orașe din România primul turneu al vloggerilor de la noi, reunind pe unii dintre cei mai urmăriți vloggeri ai momentului. Cu proiecte de anvergură, acești puști ai noii generații arată că România se simte confortabil în zona digitală, iar personaje precum Selly au devenit idoli ai unei generații. 5 Gang, din care face parte și Selly, a reușit o performanță greu de egalat cu piesa „Mod avion”, care a adunat 1 milion de vizualizări și a ajuns în Trending pe poziția 1 în mai puțin de 24 de ore.
12.000 de spectatori au experimentat iarna aceasta meniul curajos al show-ului „Acadelia”, cel mai așteptat concert al Deliei din acest an, care s-a ținut trei zile la rând la Sala Palatului și care a oferit celor prezenți o experiență completă de muzică, decor, lumini, emoții. Unicitatea lui Carla’s Dreams se regăsește în toate proiectele pe care artistul le-a lansat anul acesta. După „Monomaniac”, concertul din primăvară de la Arenele Romane, Carla’s Dreams încheie anul cu „Nocturn”, un proiect inovator și curajos în industria muzicală de la noi.
Global Records este autorul unora dintre cele mai originale lansări, iar muzica pe care o produce se aude peste tot, fie că deschizi televizorul, asculţi radioul sau dai click pe YouTube. De la sensibilitatea The Motans din piese ca „Înainte să ne fi născut”, „Maraton” sau hiturile „Jackpot” şi „Pentru că” lansat împreună cu INNA, la „Iguana” și „RA” compuse integral în spaniolă de INNA, de la succesul Blacklist cu Carla's Dreams „Tequila”, la sound-ul inconfundabil al pieselor Vanotek, de la ascensiunea lui Mark Stam și revenirea lui Dan Bălan, Global Records și-a pus amprenta de succes pe cele mai multe hituri ascultate anul acesta. Până acum, din 47 de săptămâni ale anului, Global Records a fost constant 25 de săptămâni no. 1 pe radio şi 30 de saptămâni no. 1 pe TV. Producătorii Global semnează constant 6 din top 10 piese pe radio și TV, au în portofoliu colaborări cu producători internaționali, precum și piese produse pentru artiști celebri la nivel internațional.