Pe la finalul lunii octombrie, anuntam niste add-ons la calendarul tuturor creativilor amatori si profesionisti: pana pe 2 decembrie aveau de creat un proiect de bricolaj vestimentar, plecand de la schitele celor 4 obiecte vestimentare care compun uniforma consultantilor de vanzari Leroy Merlin. Tricoul polo, hanoracul, geaca de iarna si pantalonii pe care echipele de vanzari ale retailerului le vor purta in fiecare zi au primit nu mai putin de 95 de interpretari intr-o perioada de circa 6 saptamani.
Fiecare propunere a incercat propria abordare sarguincioasa a cerintelor briefului Outfit Design Competition by Leroy Merlin: estetica si functionalitate cu croiala de crafted fashion (adaugiri de buzunare, piese detasabile, piese extra, broderii, cusaturi, pictura manuala etc). Estetica, adica in ton cu tendintele din fashion (consultantii de vanzari s-au plans de designul demodat si culorile monotone ale outfiturilor de pana acum) si functionalitate (munca echipelor de vanzari implica efort fizic indoor si outdoor si implica utilizarea permanenta a unui set de instrumente).
Am vazut designuri foarte bine inzestrate din punct de vedere craft, concepte care au tradus imaginea mesterului DIY prin design, outfituri inspirate din techwear sau chiar lucrari ce amintesc de motivele traditionale romanesti. Toate au trecut prin filtrul publicului, responsabil de o proportie de 30% din nota finala a fiecarei inscrieri; iar in perioada 3-9 decembrie, juriul profesionist si-a luat criteriile de evaluare si s-a pus pe notat, evaluarea lui avand o pondere de 70%.
Dupa notele acordate de reprezentantii HR & Marketing Leroy Merlin - Mihaela Voinea, Responsabil Resurse Umane Regional, Regiunea Est; Irina Doiciu, Manager Employer Branding & Communicare; Alina Tihohod, Brand Manager; Alexandra Balau, Responsabil Resurse Umane Magazin Suceava; Maria Suciu, Responsabil Resurse Umane Magazin Targu Mures; Denisa Bangau, Responsabil Resurse Umane Magazin Bacau; Andra Pascu, Responsabil Resurse Umane Colosseum; Ana Curelea, Responsabil Resurse Umane Ploiesti - a venit randul boardului companiei de a se pronunta - Frederic Lamy, CEO; Luca Bianchi, HR Director; Fabrice Gatien, Director Regional, Regiunea Est. Juriul a fost completat de cativa special guests: Mirela Bucovicean (Molecule-F); Rares Mateescu (Cufir) si Miruna Spataru (IQads).
In urma tuturor masuratorilor, s-au descoperit cele mai promitatoare 3 designuri, noua uniforma a consultantilor de vanzari Leroy Merlin urmand sa fie dezvoltata si ajustata in consecinta:
"Le multumim tuturor creativilor pentru inspiratie si ii felicitam pentru creativitate! Modelul care se va vedea in magazinele Leroy Merlin va fi unul care sa imbine designul modern, functionalitatea si usurinta implementarii", a spus Mihaela Voinea (Responsabil Resurse Umane Regional, Regiunea Est).
Lista finala cu lucrarile si punctajele obtinute se afla aici.
Acum n-o mai lungim, imediat mai jos ni se afla castigatorii premiilor, in valoare totala de 2.500 de euro.
[Premiul I - 1.200 de euro] "Run, Forest, Run" de Valentina Ratiu
[Premiul al II-lea - 800 de euro] "Fir cu fir" de Andrei Popa
[Premiul al III-lea - 500 de euro] "Search for the smile" de Nicoleta Dajbog
Pe langa celor 3 castigatori, noi le uram felicitari tuturor participantilor - bricolajul vestimentar in 4 piese nu-i chiar putin lucru, asa ca nu putem decat sa va aplaudam inspiratia, inventivitatea si curajul de a crea un outfit personalizat pentru unul dintre cei mai mari retaileri DIY de pe piata locala.
Despre TheCreator
TheCreator este o platforma powered by IQads care gazduieste competitii de user-generated branded content, activand cea mai importanta comunitate creativa din Romania. Pana acum au fost organizate peste 30 competitii de design si film, pentru branduri precum: Ardealul, Avon, AXE, Bergenbier, BCR, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma si Yahoo!, Samsung, URSUS, Telekom.