Perceptum semneaza campania de promovare a colectiei Centenar de la Budureasca

Perceptum semneaza campania de promovare a colectiei Centenar de la Budureasca

Perceptum si Crama Budureasca au dat din nou mana cu mana, pentru promovarea colectiei Centenar, lansata pentru a celebra 100 de ani de la Marea Unire din 1918. Vedetele acestei editii limitate sunt Noble 5 Ediție Limitata, Sauvignon Blanc 2016 și Feteasca Neagra 2015, vinuri pe care noul spot TV conceput de catre agentia Perceptum le-a scos in evidenta printr-un concept rotund.

 

"Conceptul realizat de Agenția Perceptum a avut acea abordare puternic emotionala pe care ne-o doream, in contextul celebrarii centenarului Marii Uniri. Este un moment aparte în istoria Romaniei si aveam nevoie de un mesaj unic pentru niste vinuri cu o poveste atat de apropiata romanilor", a spus Andreea Iosif (Marketing Coordinator Crama Budureasca).

 

Realizarea spotului pentru lansarea colectiei Centenar a venit ca o continuare a unui parteneriat de marketing si comunicare cu traditie între Cramele Budureasca și Perceptum.

"Ne-am bucurat sa putem continua povestea Budureasca, inceputa cu ceva timp in urma, printr-un proiect cu o asemenea incarcatura emotionala, , dată fiind conexiunea cu sărbătorirea celor 100 de ani de la Marea Unire. Pentru a reda emotia acestui moment, am prezentat metaforic vinurile Budureasca Centenar ca fiind rezultatul Unirii si sinergiei elementelor ce compun o țară: istoria, cerul ei, pământul și oamenii. Povestea vinului este tot o poveste despre sinergie, ca si povestea Romaniei", a declarat Adrian Drăgan (Senior-Copywriter Perceptum).

 

Echipa de proiect

Budureasca: Andreea Iosif, Marketing Coordinator
Perceptum: Mihaela Lungu, Account Manager; Adrian Dragan, Copywriter
Animație: Studioul Kynotopia. Bogdan Muresanu, producator; Sorin Stuparu, ilustratie si animatie

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related