Pentru o agentie, diferentierea este motivul principal pentru care merita sa investesti timp si bani in self-promo-ul de social media. Iar in cazul Porter Novelli Romania, mai spune Ana Balan (Creative Director), postarile sunt traducerea in online a mindsetului agentiei.
Ne adresam tuturor celor care vor sa afle lucruri noi din domeniul comunicarii, dar si celor care vor sa vada poze supraeditate cu noi pe Instagram.
Canalele pe care echipa comunica sunt Instagram si Facebook. *Echipa*, pentru ca este un efort comun acolo. Care vorbeste despre internet culture, branduri care inoveaza si trenduri care modeleaza industrii.
Alocam cateva ore pe saptamana pentru content si avem o suma minima pentru ads ca sa nu ne ucida Mark reach-ul.
Plimbandu-ne prin peisajul social media, aleea agentiilor de comunicare, am remarcat si noi trend report-ul consecvent al Porter Novelli, motiv pentru care i-am luat la intrebari ca sa aflam de ce nu se rezuma la campanii proprii si premii din biblioteca.
Strategia de online
E destul de simpla si n-a fost nevoie sa stea in ppt ca s-o respectam. Vrem sa aratam si in online cum e la noi in agentie: viata de zi cu zi, ideile pe care le discutam, un sample din mindsetul nostru. Totul cat mai sincer si self-aware. Ne gasiti pe Instagram la @porternovelli.ro si pe Facebook la Porter Novelli Romania.
Publicul si tipul de continut
Ne adresam tuturor celor care vor sa afle lucruri noi din domeniul comunicarii, dar si celor care vor sa vada poze supraeditate cu noi pe Instagram.
Tipul de continut a venit natural. E o expresie a cum suntem si ce facem noi IRL. Ne place internet culture, urmarim ce fac brandurile ca sa inoveze si care sunt trendurile care urmeaza sa schimbe diferite industrii si chiar vietile noastre. De aici ideea cu trend report-urile, principalul nostru pilon de continut.
La fel de natural a venit si impartirea contentului. Pe Facebook suntem mai profi, pe Instagram mai wild. Asa cum ai fi si pe conturile personale.
Efecte
Obiectivele noastre sunt sa fim cat mai autentici si sa comunicam ceva interesant pentru cine ne urmareste. Daca un potential coleg sau client ne cauta pe social media, vrem sa ramana cu o imagine despre cine suntem noi, nu sa-l/s-o plictisim cu comunicate de presa.
Postam trend reports cam o data la doua saptamani si, in rest, cand ne loveste inspiratia. Alocam cateva ore pe saptamana pentru content si avem o suma minima pentru ads ca sa nu ne ucida Mark reach-ul.
In termeni de rezultate, am adunat internet points si am auzit de mai multe ori „ah, voi sunteti aia cu trendurile". Ne-a ajutat sa intalnim candidati mai entuziasmati si sa avem ice breakers in sala de meeting de la client inainte de prezentare.
Cea mai populara postare
Gluma asta de care suntem super mandri.
Self-promo-ul de agentie
Ca sa te diferentiezi. Ar fi culmea sa facem pozitionari pentru clienti si noi sa nu realizam nevoia asta.
Campanii de self-promo inca nu s-au intamplat, dar pregatim ceva frumos. O campanie neintentionata din ciclul asta am facut cand am pus poze din teambuilding de la Roma. Am atins KPIii de engagement cu multe intrebari pe privat.
Idee de business: agentie nisata pe agentiile de comunicare
Sigur ar prinde. In orice agentie e sentimentul constant ca nu mai ai timp de inca un „client" pe cap. Cu toate astea, noi credem ca intr-o organizatie atat de mica (spre deosebire de o corporatie), autenticitatea e secretul pe social media. Si ne-ar parea rau sa nu profitam de expertiza noastra pentru a o valorifica.
Pe cine aplaudam de la voi?
Pentru noi e un demers colectiv, pentru ca ne e super drag sa ne prezentam pe noi insisi. Arunca cu mingea la cos, in functie de complexitate dar si disponibilitate: Stefany Iova, Ruxandra Gorun, Madalina Buhos, Silviu Istrate si Ana Balan.