Acum 100 de ani, in ritm de “Treceți Batalioane române Carpații”, varianta cu trei stofe, cântată întâi în 1918, și nu de “Hora Unirei” cum cei mai mulți ar fi tentați să creadă, România se întregea la Marea Unire. După ce în primăvară, prin martie, Basarabia se unea Vechiului Regat, iar prin noiembrie Bucovina urma aceeași cale, la 1 decembrie, data la care sărbatorim ziua naționala a României și Marea Unire, Ardealul devine parte a României.
La 100 de ani de la acest moment istoric, pentru o scurtă vreme, Ardealul, marca de pate și mâncăruri la conservă, își schimbă numele în Romania. De ce? Pentru a marca si sărbatori acest moment definitoriu al istoriei noastre. Pentru a-și onora numele și istoria acestui nume. Pentru că, atunci când te cheamă Ardealul, e imposibil să te sustragi sărbatorii. La multi ani, România! De la Ardealul!
“Comunicarea incepe cu marketingul , cu produsul și credem din toată ființa noastră că brandurile ar trebui sa faca lucruri (DOING) , nu numai să le spună (TELLING)”, declară Răzvan Mătășel.
"Dincolo de un brief scris, e mai important ca agenția să simta brandul, iar Ardealul e pentru toată România. Nu e despre o regiune sau despre Fainoșagul inventat în Ardeal, ci despre un pate pentru toți românii.”, adaugă Adrian Păsărică (Head of Marketing).
Arsenoaiei & Mătășel
Din echipa de proiect au facut parte: Răzvan Mătășel – Partner&Strategy Director, Emilian Arsenoaiei – Partener&Creative Director.
Ardealul
Ardealul face parte din portofoliul Orkla Foods România. Pe lângă cunoscutele conserve de pate cu fainoșag, din portofoliul Ardealul fac parte, începând cu 2016, conservele de mâncare gătită precum costița cu fasole, ciorba de burtă, ciorba de văcuța etc.
Din echipa de proiect au făcut parte: Gina Miu - Category Manager (Marketing), Alexandru Milea- Category Manager (Marketing), Adrian Păsărică – Head of Marketing.