Tara schimba prefixul, brandurile schimba ambalajele

Tara schimba prefixul, brandurile schimba ambalajele

Simti si tu ca se apropie? Ziua aia in care o sa ne uram la multi ani unul altuia, pentru ca suntem romani si aici pe veci stapani? Nu poti fi imun, se stie - mai e un pic pana la Centenar, iar jucatorii societatii se pregatesc dupa posibilitati si ambitii. Primariile baga bani in evenimente si catedrale, institutiile baga bani (e drept, putini) in spoturi facute intr-o parcare in Salaj, iar brandurile... ei bine, "rebranduiesc".

Acesta este doar inceputul, fiti linistiti. E timp berechet pentru tot felul de idei, ca doar de-aia i se spune Anul Centenarului, nu Ziua Scurta Dedicata Celor 100 de Ani. Incepem cu doua branduri care au sesizat ca e un eveniment bun de transformare provizorie.

Ardealul renunta la ambalajul cu naming omonim si il inlocuieste cu unul mai pe brief, pe care scrie Romania. Acelasi gust, aceleasi culori, aceeasi cheita care-ti desface cutia, insa cu dedicatie pentru Centenar. 

La ROM Autentic, tranzitia a venit nitel mai natural, dar tot a ridicat cateva sprancene. Cele trei litere au fost scoase, iar in loc, a ramas doar tricolorul. Aceleasi senzatii tari, vasazica, insa de ocazie.

 

Un tricolor care are culorile inversate - eternul repros al chibitului, dar care, de data asta, isi gaseste explicatia in litera legii, asa cum explica si adminul paginii de Facebook ROM.

In plus, sa mai spunem ca o pagina de Facebook pe care poti miza pentru informatii exacte este o pagina buna; insa una care are si ceva umor in tasta e si mai buna. ROM-ul le bifeaza pe ambele, din fericire. I-am dat si like, sa stiti.

Asadar, s-a dat startul la #ActiuniDeCentenar din partea companiilor si a intregului ecosistem socio-economic din Romania. Un antinevralgic si vedem ce-o mai fi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related