[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8

[Seniori de agentie] Corina Bompa (Ogilvy Romania): Recent, mi-am dat seama ca fac publicitate de 14 ani. As fi zis ca sunt vreo 8

Corina Bompa (Senior Copywriter, Ogilvy Romania) si-a inceput cariera in publicitate printr-o practica la Headvertising. De-acolo, a mers la Red Cell, ca urmare a unui text "pe care l-am trimis dintr-un internet cafe, pentru ca nu aveam inca net acasa pe atunci". Iar prezentul o gaseste, 14 ani si un singur interviu mai tarziu, in Ogilvy.

Vorbim despre schimbari. Iar una dintre ele este de-a dreptul dramatica: disparitia umorului. Daca e adevarat, daca publicitatea isi va fi sacrificat si aceasta ultima tura, atunci ne-am dus dracului, prieteni. Dar speram sa nu fie cazul; ca parca se mai rade, inca, in pauzele cu reclame, nu?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related