După 10 ani de experienţă în promoţii şi 173 de campanii, INTERACTIONS îşi foloseşte know-how-ul într-un tool din gama de automatizare a agenţiei. Promotiful este o platformă promoţională uşor de personalizat şi de implementat fără departament tehnic, astfel încât clientul îşi poate activa oferta promoţională în doar câteva ore, în loc de câteva săptămâni. Iar de curând, acest serviciu a fost exportat şi în Bulgaria.
Partenerii noştri de la agenţia Strata au folosit Promotiful pentru a implementa 2 campanii pentru produse din zona FMCG. În doar câteva ore de training, echipa bulgară a primit toate informaţiile necesare implementării campaniei şi a finalizat procesul fără probleme. Rezultatul a fost o expunere clară a mecanicilor şi a mesajului de brand, totul într-o platformă modernă şi axată pe optimizarea rezultatelor.
Promotiful este un produs de succes şi în România, unde a fost vândut către 35 de companii. Acestea au folosit platforma pentru a implementa în timp record peste 100 de campanii încheiate cu un număr semnificativ de înscrieri şi fără probleme tehnice.
„Promotiful demonstrează beneficiile automatizării: îţi concentrezi resursele pe optimizarea comunicării în timpul campaniei şi mai puţin pe dezvoltarea ei. De cele mai multe ori, asta înseamnă o implementare mai riguroasă şi cu rezultate mai satisfăcătoare”, povesteşte Cătălin Răescu (Project Manager Promotiful).
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă si ofera servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"