[Seniori de agentie] Decat sa te complaci, mai bine te complici. Plus alte sfaturi de la Cubassa si Coman, seniori la Tempo Advertising

[Seniori de agentie] Decat sa te complaci, mai bine te complici. Plus alte sfaturi de la Cubassa si Coman, seniori la Tempo Advertising

La un interviu, total lipsit de tact, m-am apucat sa desfiintez o campanie, sa sterg pe jos cu ea si apoi sa o bag intr-o vidanja plina. Fara sa stiu, pe campania respectiva lucrase omul cu care aveam interviul. Directorul de creatie era Tranca. La final m-a angajat :)

Oamenii cu experienta dintr-o agentie, seniorii care le-au vazut pe toate, au cele mai simpatice povesti. Asta pe langa sfaturi si comparatii (deloc nejustificate) intre anii de criza ai lui 2008 vs. cei de azi. Ei bine, cea de mai sus ii apartine lui Gabriel Coman (Copywriter, Tempo Advertising). 

Alaturi de el, l-am adus pe colegul de echipa Edouard Cubassa (Art Director), care isi aminteste despre interviurile de odinioara, cand erai (sau nu) angajat in functie de chimia cu angajatorul.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related