MedLife și MSL The Practice câștigă trofeul PR Innovator of the Year la Romanian PR Award 2018

MedLife și MSL The Practice câștigă trofeul PR Innovator of the Year la Romanian PR Award 2018

Programul “Technology of tomorrow”, realizat de agenția de PR MSL The Practice pentru MedLife, a primit distincția PR Innovator of the Year la Gala Romanian PR Award 2018, desfășurată ieri, 22 noiembrie 2018.

Distincția „PR Innovator of the Year” premiază un proiect care, prin inovația pusă în joc și excelența execuției, a trecut dincolo de granițele comunicării obișnuite, de limitele actuale de practică și acceptare.

Succesul primei operații pe creier LIVE 360 VR (Realitate Virtuală) din România a arătat potențialul incredibil al realității virtuale (VR) și al impactul tehnologie de ultimă generație în sectorul sănătății. La nivel mondial, un astfel de eveniment a avut loc pentru prima dată în Londra, Bucureștiul devenind, așadar, a doua capitală europeană care a oferit publicului acest imens potențial de educare și inovație. Cei implicați în această campanie au fost responsabili atât pentru pacient, cât și pentru sistemul medical, pentru a aduce această idee inovatoare la viață și pentru a oferi publicului un pic din emoțiile care sunt într-o sală de operație. Cei care au urmărit transmisiunea au văzut tot ce se întamplă în sala de operație, devenind parte din echipa medicală. Această premieră națională a fost posibilă datorită celor peste 50 de persoane implicate în proiect, din 5 echipe diferite, peste 150 de ore de pregătiri, trei medici și trei asistente și 8 camere de filmat.

 

“Facem România bine este un angajament susținut de cei 22 de ani de experiență pe piața medicală din  România, de tehnologia modernă din dotare, de medicii bine pregătiți și de siguranța și confortul oferit pacientului. Intenția noastră a fost să deschidem ușile unei săli de operație publicului larg. Să vezi LIVE ce se întâmplă, pas cu pas, în timpul unei intervenții chirurgicale pe creier și, în plus, să ai posibilitatea să asculți în timp real explicațiile aferente fiecărui pas din operație, nu-i puțin lucru.

Cred că astfel de campanii au un rol important în ceea ce privește creșterea încrederii în actul medical, și aici nu discutăm de MedLife, ci de întregul sistem medical din România. Într-o țară în care, în ultimul timp, lucrurile se întâmplă cum se întâmplă, cred că este un semnal foarte bun că medicii vor să câștige încrederea pacientului”, a declarat Ina Bădărău (PR Manager MedLife).

 

“Technology of tomorrow” a mai urcat aseară pe scena galei pentru alte 4 premii - Gold Award of Excellence la categoria Comunicare Corporatistă, Gold Award of Excellence la categoria Comunicarea produselor și serviciilor medicale, Silver Award of Excellence la categoria Media Relations și Diplomă de excelență la categoria Evenimente.

 

“Inovația este parte din ADN-ul MSL The Practice, alături de creativitate. Vrem să demonstrăm că PR-ul poate genera inovație reală, prin soluții curajoase și prin integrarea tehnologiei în comunicare. Campania realizată pentru clientul nostru Medlife este cel mai recent exemplu, urmează altele. Misiunea noastră este să creștem gradul de inovație în PR, iar clienții noștri sunt alături de noi în această misiune”, au declarat Oana Bulexa și Monica Jitariuc, managing directors MSL The Practice.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related