E greu cu proiectele culturale, dar creativii de la Glitch Shop le vor în portofoliu

E greu cu proiectele culturale, dar creativii de la Glitch Shop le vor în portofoliu

Un shop creativ care încearcă să facă business în sectorul cultural românesc. Nu e chiar cel mai simplu lucru pe care-l poți încerca cu o agenție, însă echipa de la Glitch Shop a strâns deja destule astfel de proiecte în portofoliu. În ciuda bugetelor mici, a muncii de convingere necesare și a reticenței multor actori culturali.

Fondatorii agenției sunt Dan Stănescu și Cosmin Simionescu (ambii cu experiență în agenții precum Graffiti, Propaganda sau DDB), respectiv Oana Dobre, cu experiență de aproape 5 ani în Borțun Olteanu. Primul lor proiect cu GLITCH a fost rebrandingul ARCUB.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related