eMAG și Geometry redau sentimentul Black Friday pe care îl resimt sute de mii de romani în cea mai nouă campanie TV. Momentele cheie ale zilei de Black Friday, anticiparea, graba în alegerea celor mai bune oferte și cumpărarea celor mai dorite produse de la eMAG sunt exprimate în imagini pline de energie și adrenalină.
Milioane de români se pregătesc de Black Friday și, în fiecare an, așteaptă plini de nerăbdare ofertele speciale pentru produsele pe care și le doresc.
Campania dezvoltată pentru eMAG exprimă rollercoaster-ul de emoții al cumpărătorului și are în centru un spot TV de 20s și 30s. Asemenea unui film de actiune, spotul prezintă goana către cele mai bune oferte eMag cu ocazia zilei de Black Friday. Odată cu momentul în care sună alarma startului oficial, consumatorul este transpus într-o lume virtuală în care este schimbată percepția asupra timpului și o serie de secvențe spectaculoase, pline de adrenalină iau locul momentelor cotidiene. Fiecare personaj se află într-o fugă contra cronometru către locul unde pot găsi ofertele Black Friday.
Spotul are ingredientele unui film de acțiune în care sunt mixate scene dinamice cu personaje care execută cascadorii, întreceri cu mașini pe străzile Bucureștiului sau momente în care elicopterul eMAG survolează orașul.
“Ideea spotului a pornit de la studiul făcut de eMAG despre comportamentul cumpărătorului în preajma zilei de Black Friday. Cu alte cuvinte, consumatorii ne-au inspirat în legătură cu nivelul de dinamism al TVC-ului. Ei ne-au povestit tot efortul pe care îl depun din momentul în care își aleg produsele dorite până când se dă startul ofertelor eMAG. Job-ul nostru a fost cel de a relata epic succesiunea acestor momente. A fost o filmare atipică pentru noi, ne-am distrat și ne-am regăsit în postura echipelor care lucrează în spatele camerelor unui film de box office american” a declarat Simona Costea (Client Service Director Geometry România).
Pe lângă componenta TV, teaser si reveal, mixul media cuprinde și execuții radio, Youtube și Social Media. Spotul a rulat în perioada dinaintea zilei de Black Friday atât în România cât și în Ungaria și Bulgaria.
Echipa Geometry Global România:
Mihai Fetcu – Creative Director
Bogdan Teodorescu – Head of Digital
Mihai Titirig – Senior Copywriter
Bogdan Raileanu – Senior Copywriter
Simona Costea – Client Service Director
Claudia Lungu – Account Director
Alexandra Ionescu – Account Director
Iulia Barbu – Account Manager
Simona Chiritoiu – Traffic Manager
Echipa eMAG:
Eugen Popescu – Marketing Director
Valentina Petrea – Brand & Communication Manager
Ciprian Surdu – Creative Manager