Într-un moment al anului în care toate brandurile din e-commerce se întrec în oferte și procente de reducere din ce în ce mai amețitoare, noi nu ne-am mulțumit cu atât.
Când am primit brieful celor de la PIATRAONLINE pentru campania Black Friday, ne-am gândit că nu e cazul să ne luăm la întrecere cu celelalte oferte de pe piață, ci cu noi înșine. Așa că, pe lângă reducerile deja standard de până la 80% la zeci de modele de piatră naturală, le-am propus să transforme Black Friday într-o zi extra norocoasă.
Ce înseamnă, mai exact, EXTRA BLACK FRIDAY? Timp de două săptămâni înainte de marea zi, pe www.piatraonline.ro/blackfriday, i-am pregătit pe utilizatori pentru norocul de care vor avea parte în ziua B, oferindu-le șansa să câștige premii.
Tot ce au avut de făcut a fost să tragă maneta de slot machine și să spere la jackpot (decorațiuni din piatră, etajere, statui, materiale sau accesorii), urmând să-și revendice premiul dacă plasează o comandă pe site de Black Friday.
Nu ne-am propus să creăm doar o vânătoare de oferte, ci o experiență fun, prin care cât mai mulți clienți să afle de promoția care se apropie. În acest fel, pagina a fost accesată de peste 220.000 de ori în mai puțin de două săptămâni, iar utilizatorii au tras de maneta slot machine-ului digital, putând câștiga zeci de premii în valoare de peste 4500 lei.
Într-un domeniu care activează cu preponderență în offline, PIATRAONLINE se simte ca acasă în mediul digital, în orice vinere, nu doar în cea neagră. Așa că, în cele 24 de ore de promoție, suntem exclusiv online și în call center cu program prelungit, pentru a răspunde la orice întrebare legată de produse și comenzi. We're ready. Are you?
"Anul trecut ne-a întrecut toate așteptările legate de volumul comenzilor din ziua de Black Friday, așa că anul acesta închidem pentru prima dată showroomul și ne concentrăm exclusiv pe comenzile online. Ne așteptăm la peste 1000 de comenzi așa că am pregătit pentru livrare peste 1.000.000 de kg de piatră. Spre deosebire de alte magazine care așteaptă comenzile pentru a comanda centralizat produsele de la furnizori, noi lucrăm cu stocuri. În acest mod, ai siguranță că pui mâna pe un produs și îl și primești. Scurtăm timpul de livrare și nu creăm frustrări legate de stocuri epuizate imediat ce începe campania.", Mariana Brădescu (Managing Partner PIATRAONLINE).
În plus, modul în care am comunicat campania în social media ne-a adus și o surpriză - premiul Best Content & Social Media Presence in E-commerce 2018 la Gala GPeC.
By the way, Black Friday încă n-a venit, așa că mai avem încă premii de dat.
ECHIPA MARKS:
Mia Munteanu, Client Service Director
Dan Hagiu, Creative Director
Maria Ștefăniță, Art Director
Bogdan Boiangiu, Art Director
Sabina Stănciucu, Copywriter
Andrei Enache, Digital Project Manager
Radu Oncescu-Brotea Radu Mihai, Social Media Executive