Ȋnscrierile la Școala ADC*RO se prelungesc până pe 18 noiembrie. Înscrierile se fac online, pe scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită.
Dă pauză, vezi ce e în jurul tău, vezi problemele din multe dintre statisticile legate de România şi vezi ce poţi rezolva tu. Nu poţi rezolva tot, dar poţi contribui să stârneşti conversaţii, să faci oamenii să fie mai conectaţi la realitate, să ştie, să acţioneze. Şcoala ADC*RO te învaţă şi cum, prin directori de creaţie dedicaţi, care îţi dau mai departe o parte din tot ce ştiu ei.
„Tinerii care vor să schimbe lumea prin comunicare sunt exact tinerii de care avem nevoie în publicitate. Ȋn momentul asta îi găseşti în alte părţi: în muzică, în film, în voluntariat social. Am decis să îi abordăm direct şi să îi invităm să înveţe mai bine şi mai structurat cum să participe la proiecte care să schimbe România în bine.”, povesteşte Valentin Suciu, Creative Partner Jazz & Preşedinte ADC România.
Despre asta vorbeşte noul video de promovare a Şcolii ADC*RO, care invită young creatives să aplice la şcoala de gândire şi creaţie publicitară, ajunsă la ediţia cu numărul 11. Proiectul are peste 500 de absolvenţi şi aproximativ 50% dintre ei sunt activi în publicitate, având în portofolii campanii care schimbă în fiecare zi percepţii.
Cursurile vor începe la începutul lui 2019 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, participanţii își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.
Printre tutorii care aşteaptă să pregătească o nouă generaţie de studenţi se află: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Cătălin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat – Managing Partner Heist Industries, Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising şi Ştefan Vasilachi – Creative Director DDB România.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numără: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.