Brandweb a revenit cu o nouă campanie de interes, având drept client echipa de fotbal Politehnica Iași.
Ideea campaniei a venit din dorința de a aduce mai aproape suporterii de echipa fanion a orașului. Așadar, Brandwebberii au organizat o activitate unică în rândul cluburilor de fotbal din Liga I - o căutare de comori. Evenimentul a fost creat în cadrul campaniei „Politehnica - Parte din oraș, parte din inima ta.”
Treasure hunt-ul, început pe 10 septembrie 2018, a fost din start gândit ca având două etape diferite. Publicul țintă a fost format din persoane tinere, energice, aventuroase, ce sunt pasionate de fotbal și sunt susținători ai echipei Politehnica Iași.
Patricia Bertea, Managing Partner @Brandweb:
“Ne bucurăm că am putut implementa acest concept la Politehnica Iași. Apreciem foarte mult deschiderea echipei de fotbal ieșene, a antrenorului Flavius Stoican, precum și a tuturor sponsorilor care au acordat premiile.”
Prima etapă - Treasure hunt în tot orașul
Prima etapă a căutării de comori s-a desfășurat pe parcursul a zece zile și i-a purtat pe susținători în tot orașul pentru a găsi premiile ascunse cu ajutorul sponsorilor.
În fiecare zi au fost postate câte trei indicii sugestive, care i-au ghidat pe participanți în locurile ce găzduiau premiile. Brandwebberii au născocit indicii precum: „Oficial îți merge bine dacă găsești comoara", „Prin Galata dacă treci/Vineri vii cu tricou la meci" sau „Ce este roșu, mare și îți poate aduce comoara?".
Pagina de înscrieri
Pentru a putea afla informații despre indiciile lansate de către Brandwebberi, suporterii accesau pagina oficială de Facebook Politehnica Iași, dar și landing page-ul creat special pentru treasure hunt. După lansarea unui indiciu, în partea dreaptă a hărții se afișa numărul de comori active, iar mai apoi vizitatorii puteau urmări numărul de comori viitoare și premiile descoperite deja.
Premiile Treasure Hunt-ului
Suporterii au fost motivați să participe la treasure hunt prin premiile oferite. Astfel, fiecare locație ascundea câte un bilet la meciul dintre Politehnica Iași și Dinamo București, una din cele 24 de mingi cu semnăturile jucătorilor sau unul din cele 5 tricouri oficiale Politehnica Iași.
În această campanie au fost implicați și partenerii Politehnica Iași, care au contribuit prin oferirea locațiilor ce au găzduit premiile. Suporterii au avut ocazia să intre în contact cu partenerii Politehnicii, fiind răsplătiți cu premii bonus din partea acestora.
După rezolvarea indiciilor și găsirea comorilor din oraș, a urmat a doua etapă a căutării de comori, menită să ducă la descoperirea marelui premiu, care însă nu a fost dezvăluit până la final.
A doua etapă - Cursa către premiul cel mare
Pentru ultima etapă a treasure hunt-ului, Brandweberii au creat și organizat o altă competiție. De data aceasta s-au format 10 echipe, fiecare condusă de un jucător sau antrenor al Politehnicii.
Pentru a participa la eveniment, suporterii trebuiau să intre pe landing page-ul campaniei și să-și aleagă unul dintre cei zece căpitani de echipă. După selectarea căpitanului, următorul pas era înregistrarea propriu-zisă în concurs, prin introducerea datelor de contact. În aproximativ treizeci de minute, fiecare echipă a devenit completă, având înscriși un total de cincizeci de participanți.
Mădălina Postolache, participantă și câștigătoare a treasure hunt-ului Politehnica Iași:
„Nici nu am stat pe gânduri. Când am văzut anunțul despre treasure hunt, mi-am spus: “Trebuie să fiu acolo!”. Ce modalitate mai bună de a petrece timp cu jucătorii decât o activitate în care şi ei sunt direct implicați? Mi s-a părut o idee foarte bună, iar organizatorii au făcut o treabă excelentă în a crea indiciile şi provocările.
În tot procesul de căutare a “comorilor” ne-am distrat copios, fiecare membru al echipei s-a dedicat total, iar Marius a fost un căpitan excelent. Ştie cum să îşi motiveze oamenii! Per total a fost o experiență genială, iar faptul că echipa mea a câștigat a făcut-o şi mai bună. Cred că organizarea evenimentelor de acest gen este o modalitate foarte bună de a aduce fanii mai aproape de echipă, iar treasure hunt-ul este un format care mereu va fi atractiv. Premiile au fost şi ele pe măsură... ce să mai? Mai vrem! “
Alături de Brandweb, s-au mai alăturat, prin premiile oferite, sponsorii: Blue Air, Coca-Cola, Seroussi, Cotnari, Panifcom, Kosarom, The Jack, Super Bet și Dentesse.
Un eveniment reușit
În ziua evenimentului, cei de la Brandweb au organizat echipele formate din câte cinci membri. Participanții au fost anunțați că validarea indiciilor rezolvate se va face prin trimiterea pozelor pe un anumit numărul de telefon.
Ca provocare, s-a testat tenacitatea participanților de a găsi locuri din Iași, din zona Copou, descrise care de care mai creativ: „Stă nemișcat chipul poetului consacrat", „Dans imortalizat în fața economiştilor” sau „Mergi în sediul omuleților verzi, ce fac ei cu site-urile nu o să crezi. Prinde unul dintre ei și fă un selfie”.
Ionuț Panțîru, fundaș la echipa Politehnica Iași:
„Mi-a plăcut foarte mult acest eveniment pentru că lumea s-a distrat și a fost foarte implicată. Un lucru pe care mi-l amintesc cu siguranță de la treasure hunt este fugă prin aglomerație în căutarea indiciilor. Per total a fost o acțiune inedită, care creează o imagine cât mai bună echipei și ajută fanii Politehnica Iași să se apropie de jucătorii lor preferați.”
Pentru ca vânătoarea de comori să fie și mai palpitantă, au fost adăugate și acțiuni pe liste. De data aceasta s-au testat curajul și creativitatea participanților prin provocări cum ar fi fotografierea cu o persoană cu părul blond, cu un lucru sub formă de inimă sau cu un biciclist. S-a adus astfel un plus de dinamismului, echipele fiind nevoite să interacționeze și cu oameni din exteriorul competiției.
Competiția a fost câștigată de către echipa lui Marius Onofraș, team manager @Politehnica. În zilele ce urmează, participanții câștigători se vor bucura de premiul cel mare – o zi în compania membrilor echipei Politehnica Iași.